جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
محمد علی بوشهری | alibushehri
۰۱:۵۷:۲۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

چه عملیاتی ؟ 30 تومان رو تو صورت مالی مشخص کنید . من خودم سهامدار وگردش هستم ولی از اراجیف بافتن خوشم نمیاد . با دروغ و هوچی گری میخواستم پول دربیارم بهتر از بورس خیلی هست

لیست اخبار