#کاما هم وارد حوزه تولید مس شده(شرکت جلگه های اسمانی) 30درصد مشارکت داره
-
Alif
#دزهراوی در دزهراوی TAL فقط 70 هزار حجم خورده .تو خود حدیث مفصل بخوان.
-
امید
#شلرد ترسیدی ن ن نترس
-
Yosef
#غشهداب سلام، اسدخان رفتی ولی یادت همیشه در قلب یاد های ما میمونه، کسی شناختیداز سبد گردان نوین نگر اسیا میدونه انگار تازه وارد سهم شدن
-
سهم گلچین
⭕️ از شنبه 6 تیرماه ، لات معاملاتی (حداکثر تعداد هر سفارش) نمادها براساس قیمت سهم، تعیین خواهد شد. مثلا خودرو، هر سفارش تا 3 میلیون سهم. عزیزان توجه بفرمایید اگر قیمت سهام زیر 30 باشه 10 میلیون برگ اگر زیر 100 باشه 3 میلیون برگ زیر 300, یک میلیون برگ مثلاً شستا که 200 تومان هست میشه یک میلیون برگ میشه 200 میلیون در هر سفارش https://t.me/sahm_golchin_bourse
-
شاهان
#کاما تا پابیز باید استراحت کنه بعدش هم رسما وارد فاز نزولی میشه چیزی که من در نمودارها میببنم سالها میره در روند نزولی
-
داریوش
#وبملت حقوقی سهم فنر رو بدجور جم کروه هرلحظه امکان برگشت سهم هستش سهمی بالرزش با پی بر ای عالی
-
شاهان
#کاما اندیکاتورها در ناحیه خطر
-
شاهان
#کاما 320 تومن مقاومت مهمیه و بعیده به این راحتی ازش عبور کنه حمایت اول 280 سقوط تا 250قطعیست
-
Hoh
#پلوله بازی پلوله غافل گیر کننده خواهد بود یادش بخیر خصدرا را از 700 ریال گول داده بودیم بالای 10 هزار تومان رسید به 17000 تومان ولی پلوله را با افزایش سرمایه از تجدید برسه ریزی برای 200 برابر شدن را اعلام می کنم. این اخرین تحلیل 30 سال کار در بورس را پیش بینی می کنم از این قیمت .امیدوارم مثل خصدرا روسفید بشم .هدف 100 تا 1000 در صد بودیم میرفتیم ساروم وساراب میخریدم. هدف بزرگ واذیت زیاد نشان دهنده هنر وقدرت تحلیل هست…شمارش معکوس شروع شده…200 برابر
-
شاهان
#کاما درمورد کسانی که از قبل سهم را دارن میتونن فعلا باهاش باشن ولی حد ضرر قیمتی و زمانی بگذارن و بعد تصمیم بگیرن