#پلوله بازی پلوله غافل گیر کننده خواهد بود یادش بخیر خصدرا را از 700 ریال گول داده بودیم بالای 10 هزار تومان رسید به 17000 تومان ولی پلوله را با افزایش سرمایه از تجدید برسه ریزی برای 200 برابر شدن را اعلام می کنم. این اخرین تحلیل 30 سال کار در بورس را پیش بینی می کنم از این قیمت .امیدوارم مثل خصدرا روسفید بشم .هدف 100 تا 1000 در صد بودیم میرفتیم ساروم وساراب میخریدم. هدف بزرگ واذیت زیاد نشان دهنده هنر وقدرت تحلیل هست…شمارش معکوس شروع شده…200 برابر
-
Alimah
#خودرو سودی در کار نیست خارج بشید..
-
شایان زد
#سصوفی لعنت من رو پولش حساب کرده بودم نمیدن فردا
-
اشو
#لازما اگر مشکل تجدید ارزیابی شرکت حل شود و تجدید ارزیابی از محل زمین بدهد میزان تجدید ارزیابی به 80 هزار درصد می رسد
-
زکی زاده
#فصبا یکشنبه 31 خرداد 22000 تن بریکت در بورس کالا عرضه شد و با قیمت میانگین 34 میلیون در ازای هر تن معامله شد کل فروش خردادماه فصبا در بورس کالا 2.1 همت
-
Market Wolves🐺
🔻 BULLA 🟢 لانگ مارجین ورودی:1% ولت کل ریسک با احتساب حدضرر:2% ولت (200%-) ورود: 0.005430 حدضرر: 0.004887 (10%) اهرم مد نظر: 20 📌 TP 1: 0.005704 +5% 📌 TP 2: 0.005975 +10% 📌 TP 3: Moon🔥 #ستاپ 🔻بررسی با خودتون 🔴 [ @TheWolvesOfMarket 🐺 ]
-
محمد علی بوشهری
چه عملیاتی ؟ 30 تومان رو تو صورت مالی مشخص کنید . من خودم سهامدار وگردش هستم ولی از اراجیف بافتن خوشم نمیاد . با دروغ و هوچی گری میخواستم پول دربیارم بهتر از بورس خیلی هست
-
Market Wolves🐺
🔻 SYN 🟢 لانگ مارجین ورودی:1% ولت کل ریسک با احتساب حدضرر:2% ولت (200%-) ورود: 0.1760 حدضرر: 0.1566 (11%) اهرم مد نظر: 18 📌 TP 1: 0.1867 +6% 📌 TP 2: 0.1955 +11% 📌 TP 3: Moon🔥 #ستاپ 🔻بررسی با خودتون 🔴 [ @TheWolvesOfMarket 🐺 ]
-
بروس وِین
#زفکا دوستان، هرکس زودتر تاریخ مجمع رو فهمید، اینجا اعلان کنه که جا نمونیم.
-
احسان
#شستا از قدیم گفتن / ماهی خوردنش به گندش نمیارزه این حکایت امروز سهامداران است و به واقع این نان خوردن سهامداری هم به این ریش جنباندنش نمی ارزد !!! هر روز استرس ، تنش ، ضرر ، صف فروش و… در شرایطی که صندوقها سودهای حداقل 35 درصدی پرداخت میکنند و تازه قراره برای کمک به شکوفایی اقتصاد 10 درصد دیگر هم سودها را اضافه کنند خلاصه اینکه به جز موارد استثنا و شرایط خاص تقریبا اکثر سهم ها در طول چند سال گذشته و بصورت مداوم این مقدار بازدهی نداشته و عملا سهامداری و سرمایه گذاری در بورس چیزی جز خدمت بدون جیره و مواجب نیست !!! پاینده باشید .
-
S
#کاما تا قبل مجمع خیلی ها پیاده شدن مسیر حرکت رو به بالا میشه پاییز هم فراموش کن