#کاما تا پابیز باید استراحت کنه بعدش هم رسما وارد فاز نزولی میشه چیزی که من در نمودارها میببنم سالها میره در روند نزولی
-
شهریار
#وسدید برق منزلم رو ساعت 5 صبح قطع کردند مجبور شدم پرداخت کنم ،
-
سیگنال
#فسبزوار سهم عالی رو باید خرید انباشته خوبی داره
-
️️اختصاصی سهام نگر️️
#اردینه (نشاسته و گلوکز اردینه) 🌐 @sahamnegar_ir
-
شهریار
#وسدید دوستان ، اداره برق برای منزل من قبض برق ,19 میلیون و 700 هزار تومنی صادر کرده !!
-
آپشن و آموزش
خبر خوب برای سهمای ارزون قیمت مثه اخابر خودرو خساپا ذوب وبصادر وتجارت و امثال اینها سقف هر سفارش بر اساس قیمت تغییر میکنه مثلا در این سهمایی که نام بردم حجم هر سفارش 3 میلیون سهم میشه لازم نیست اگر مثلا میخای 20 میلیون خودرو بخری 50 تا سفارش 400 تایی بزنی الان 7 تا بزنی کفایت میکنه
-
ARTA PAKAN
#بنو با تو میمانم خوب من بیمه نو با بیمه تجارت نو
-
رزدط
#خودرو د _ ز _ د _ های ک _ ث _ ی _ ف
-
ساسان
#شاخص_بورس من صندوق اهرمی توان مفید خریدم نظرتونو بگید فردا چطوره؟
-
محسن اوجی
#انرژی من 300000 سهم انرژی همین الان دارم فردا هم سندش را می زارم نوشتم به موقع پیاده شویم چون این سهم وحشیه هم خوب سود می ده و هم سخت ضرر می زنه
-
شیر مردادی
#واوا الان قابل معامله هست تعقیر ناظر بزن