#غشهداب سلام، اسدخان رفتی ولی یادت همیشه در قلب یاد های ما میمونه، کسی شناختیداز سبد گردان نوین نگر اسیا میدونه انگار تازه وارد سهم شدن
-
شهریار
#وسدید ج اسلامی رو من قبول دارم و باید جلو بعضی فسادها رو سد کند
-
رانت کده
#فتوسا در مسیر هدف اول 400 گزارش اخیرش عالی بود… @rant_kadeh
-
Fags washing machine(Erfan praise cult)
جایی که ازش گرفتم یه ماهه فملی موجود نداره یه ماهه ایندیویژوال 565
-
شهریار
#وسدید ج اسلامی مصدر و مظهر عدالت هست
-
شهریار
#وسدید برق منزلم رو ساعت 5 صبح قطع کردند مجبور شدم پرداخت کنم ،
-
سیگنال
#فسبزوار سهم عالی رو باید خرید انباشته خوبی داره
-
️️اختصاصی سهام نگر️️
#اردینه (نشاسته و گلوکز اردینه) 🌐 @sahamnegar_ir
-
شهریار
#وسدید دوستان ، اداره برق برای منزل من قبض برق ,19 میلیون و 700 هزار تومنی صادر کرده !!
-
آپشن و آموزش
خبر خوب برای سهمای ارزون قیمت مثه اخابر خودرو خساپا ذوب وبصادر وتجارت و امثال اینها سقف هر سفارش بر اساس قیمت تغییر میکنه مثلا در این سهمایی که نام بردم حجم هر سفارش 3 میلیون سهم میشه لازم نیست اگر مثلا میخای 20 میلیون خودرو بخری 50 تا سفارش 400 تایی بزنی الان 7 تا بزنی کفایت میکنه
-
ARTA PAKAN
#بنو با تو میمانم خوب من بیمه نو با بیمه تجارت نو