#دزهراوی در دزهراوی TAL فقط 70 هزار حجم خورده .تو خود حدیث مفصل بخوان.
-
فرزاد
#شلرد قبول دارم هم برق و گاز وضع در حالت فاجعه هست، فاجعه مدیریت لردگان الان یک فاجعه دیگر بر فجایع دیگه هست ، ولی اصلا مهم نیست بخان 100%،40%هم باز کردن تولید مهم نیست قیمت خواستن بردن80تومن از اونجا هم اوردن 260، با یک افشا میتونن 100%باز کنن از همینجا یا منفی باز کنن خرید و فروش هم به کسی توصیه نمی کنیم
-
شهریار
#وسدید در چنگال فساد وسدید افتادیم
-
وثیق″
ننم هنوز شیر میفروشه اجداد چیه
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#INJ/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
ساسان
#وبصادر فردا چطوره؟
-
Immortal.
اجداد یونانی داریم چون
-
شهریار
#وسدید ج اسلامی رو من قبول دارم و باید جلو بعضی فسادها رو سد کند
-
رانت کده
#فتوسا در مسیر هدف اول 400 گزارش اخیرش عالی بود… @rant_kadeh
-
Fags washing machine(Erfan praise cult)
جایی که ازش گرفتم یه ماهه فملی موجود نداره یه ماهه ایندیویژوال 565
-
شهریار
#وسدید ج اسلامی مصدر و مظهر عدالت هست