فملی 37 درصد از سود انباشته
-
وحید لیلائی
خودرو ریزش سنگینی نداره بورس چند روز دیگه جمع میشه صف های فروش شاخص سازها،سهم های رشد نکرده زودتر جمع میشه به نظرم شاید از همین فردا فعلا دو لت نوسانگیری میکنه فعلا یه چند روزی طلا
-
فسازان احسنت بر شما
-
کگهر دوستان من متوجه یه موضوعی نشدم اگه کسی اطلاع داره ممنون میشم راهنمایی کنه بعد از مجمع افزایش سرمایه حدود 65 میلیون از پولم کم شد و به من 135٫000 حق تقدم دادن الانم که میگن باید 13٫500 پول بدی تا اون حق تقدم به سهم تبدیل بشه کل میشه 78٫500 تومان بعد قیمت 135٫000 سهم کگهر الان 69 میلیون میشه
-
قلیچ پور
#تغییرات_شدید_EPS #پلوله سود 152 ریالی را اعلام کرده در صورتی که زیان 373- ریالی مدت ها ثبت شده بود. انشاا… موفق باشه. ولی اگر دوستانی که با صورت های مالی اشنا هستند دلایل مستندی برای این تغییر عملکرد دارند لطفا با دیگران به اشتراک بگذارند.
-
ZA⛳️H⛳️RA
#وبملت بعضی ها 140 خریدند ببینین چه میکنند..بدترین کار خروج با زیانه..در دنیای بازارهای مالی اگه بخای بچرخی و یک اتفاق طبیعی و نرمال که بارها وبارها تکرار شده و پیدا کنی..اولیش همین اصلاح بانک ملت است..فقط باید صبر کنی و اگه قبلا خریدی 100 تا117 یک میانگین خوب بزنی ،،اگه تازه میخای بخری معطلش نکن و همین فردا پله اول و از صف فروش بردار..پله دوم 110 و اگه ادامه داشت دقیقا 95 تا98 نقطه زنی کن وبعد صبر کن ،یا کلا برو و 6 ماه دیگه بیا بالای 180 سودت و بردار..مگه یادتون تیست چندین بار در همین محدوده 117 تا135 چقدر نویان داشت..الان رفته افزایش سرمایه و مجدد قیمت همون جای قبلی با بازی قبلی..و تا زمانی که سهامدارانی که 140 سرخطی خریدند و خسته و فراری نده میدونین اجازه رشد شارپ نمیده..بانک ملت در رالی بعدی صعودی بازار دو تا سه هماه دیگه تا کانال 180 تا200 رشد میکنه..اگه اتفاق خارق العاده ای در مذاکرات طی دوماه بیفته که من خیلی بعید میدونم بانک ملت میتونه بعد شناسایی کف و کسب انرژی خیلی زودتر تارگت 200 وببینه..کسی که پول زیاد داره و میخاد کم ریسک خرید کنه بانک ملت خوبه چون هر اتفاقی بیفته حتی جنگ مجدد شاید در کوتاه مدت ایجاد نوسانات داشته باشه اما 6 ماه دیگه تحت هر سناریویی بانک ملت 200 وتجارت90 وصادرات 90 و ونوین 550 و خواهند دید..بنظر من سال 405 بانکی ها عملیاتی متحول میشن..عملکردشون بینهایت خوب خواهد بود..دلیلش و میتونین در صنایع ریالی و گزارشات و نقل و انتقالات و گردش مالی ببینین..دلیل دومش هم کارمزد خدمات بانک ها که هر سال بهتر از قبل بوده..هر سال هم قبل مجامعشون چون سود حداقل تقسیم میکنند بانکی ها فشار فروش دارند..
-
علی
#شکربن 149 تومن سود ساخته.سال قبل 115 درصد سود رو تقسیم کرده(15 درصد از انباشته). اگه امسال تو مجمع پیش رو 80 درصد رو تقسیم کنه(119 تومن) قیمت سهم بعد از مجمع میشه 648 تومن. طبق تحلیل مجموعه کیان امسال 205 تومن سود میسازه. 648 تقسیم بر 205 تومن میشه 3.16. P/E 1405 برابر 3.16 بعد طرف نشسته توصف فروش😏
-
عزیزاله براتی
وبصادر بنظرم حددضرررازد 711
-
عزیزاله براتی
وبصادر تحلیل فقط شخصیه
-
حسین مولوی
کاما سلام دوستان متاسفانه این سهم بدرد سهام داری نمیخوره من از سال 98 با این سهم هستم و به ناچار چون ارزش پولم نابود شده موندم پاش اگر کسی میخواد بلند مدت سهم انتخاب کنه سمت این شرکت نیاد اصلا برین سمت شرکت های بنیادی صادقانه میگم
-
عزیزاله براتی
وبصادر متاسفانه امروز خوب عمل نکرد بنظرم 711حدضرر که امروز زد