جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
ZA⛳️H⛳️RA | kashaneh405
۲۰:۴۰:۱۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

#وبملت بعضی ها 140 خریدند ببینین چه میکنند..بدترین کار خروج با زیانه..در دنیای بازارهای مالی اگه بخای بچرخی و یک اتفاق طبیعی و نرمال که بارها وبارها تکرار شده و پیدا کنی..اولیش همین اصلاح بانک ملت است..فقط باید صبر کنی و اگه قبلا خریدی 100 تا117 یک میانگین خوب بزنی ،،اگه تازه میخای بخری معطلش نکن و همین فردا پله اول و از صف فروش بردار..پله دوم 110 و اگه ادامه داشت دقیقا 95 تا98 نقطه زنی کن وبعد صبر کن ،یا کلا برو و 6 ماه دیگه بیا بالای 180 سودت و بردار..مگه یادتون تیست چندین بار در همین محدوده 117 تا135 چقدر نویان داشت..الان رفته افزایش سرمایه و مجدد قیمت همون جای قبلی با بازی قبلی..و تا زمانی که سهامدارانی که 140 سرخطی خریدند و خسته و فراری نده میدونین اجازه رشد شارپ نمیده..بانک ملت در رالی بعدی صعودی بازار دو تا سه هماه دیگه تا کانال 180 تا200 رشد میکنه..اگه اتفاق خارق العاده ای در مذاکرات طی دوماه بیفته که من خیلی بعید میدونم بانک ملت میتونه بعد شناسایی کف و کسب انرژی خیلی زودتر تارگت 200 وببینه..کسی که پول زیاد داره و میخاد کم ریسک خرید کنه بانک ملت خوبه چون هر اتفاقی بیفته حتی جنگ مجدد شاید در کوتاه مدت ایجاد نوسانات داشته باشه اما 6 ماه دیگه تحت هر سناریویی بانک ملت 200 وتجارت90 وصادرات 90 و ونوین 550 و خواهند دید..بنظر من سال 405 بانکی ها عملیاتی متحول میشن..عملکردشون بینهایت خوب خواهد بود..دلیلش و میتونین در صنایع ریالی و گزارشات و نقل و انتقالات و گردش مالی ببینین..دلیل دومش هم کارمزد خدمات بانک ها که هر سال بهتر از قبل بوده..هر سال هم قبل مجامعشون چون سود حداقل تقسیم میکنند بانکی ها فشار فروش دارند..

لیست اخبار