وبصادر بنظرم حددضرررازد 711
-
محسن
#دبالک
-
محمد رضا نعمتی
#ثفارس https://www.aparat.com/v/yh3QR
-
واعتبار بیا من سهمم رو همون قیمت بدم
-
سیدمحمد حسینی
وگردش یه مقاومت مهم 144 تومن داره که ایشالله پرقدرت رد میشیم
-
شبریز به به به این گزارش فردا صف خرید دویست میلیونی
-
باشگاه بورس
#دلقما #گزارش_عملکرد_خرداد_1405 🌟بازم عالی و بازهم رکورد فروش ✅ مبلغ فروش خرداد ماه 524 میلیارد تومان 🔝 رشد فروش نسبت به ماه قبل 46% 🔼 رشد فروش نسبت به سال قبل 266% 🔴 P/E ttm: 6.4 🟢 p/e forward: 4.9 🗓 1405/04/07
-
M.H.M
#چدن زنگ بزنید امور سهام و پیگیر تجدید ارزیابی باشید الان بیش از 5 سال گذشته هر چند در مجمع میگن ولی چرا تا الان عقب افتاده
-
حضرت حافظ💚 $$$
غالبر تعلیق صددرصده اگر نشد من دیگه پیام نمیذارم
-
رادمان
#دتوزیع
-
گلدا دوستان بررسی کردیم فقط شنفت مبنا قرار ندین اصلا جزو نماد های برتر هم نیست از نظرم