جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
حسین مولوی | hossein-1370
۲۰:۳۸:۴۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

کاما سلام دوستان متاسفانه این سهم بدرد سهام داری نمیخوره من از سال 98 با این سهم هستم و به ناچار چون ارزش پولم نابود شده موندم پاش اگر کسی میخواد بلند مدت سهم انتخاب کنه سمت این شرکت نیاد اصلا برین سمت شرکت های بنیادی صادقانه میگم

لیست اخبار