رز ترنج در 3 روز گذشته 8.7% بازدهی داشته که از بازدهی خود طلا هم بیشتر بوده، و بازده هفتگی صندوق نیز رتبه اول را بین صندوق های طلا داشته است. علت این اختلاف هم استفاده هوشمندانه مدیریت صندوق از ابزار «اپشن» که باعث شده بازدهی بیشتری نسبت به بازار فیزیکی بگیرد. @Goldenn_Bourse
-
غالبر فردا بدون شک مثبت معامله خواهد شد…
-
سصوفی دوستان عزیز سعی کنید فقط پول مازادتون رو خرید کنید…قرار نیست تا ابد وضع اینطوری بمونه…یک روزی میرسه که تو بورس بودن و سهام خوب سهامدار بودن ارزو میشه…البته قدیمیای اینکار کاملا میدونن من چی میگم..سرصحبتم با افراد جدیدالورود هست
-
گشان رفتار سهم در چند روز گذشته و حمایت خوب بازار گردان نوید روزهای خوب را میدهد…… احیانا اگر فردا رنج منفی هم زد اصلا نگرانی نداره ، در نهایت ، حمایت معتبر محدوده قیمتی 22,00 تا 22,50ت به یک حمایت بتنی و بسیار قوی برای سهم تبدیل شده است ،تا زمانی که سهم بالای این خط معامله می شود، روند کلی صعودی است. اخبار مربوط به حل مشکلات کمیسیون ماده 100 و همزمانی این حجم با اخبار مثبت احتمالی می تواند روند صعودی را تثبیت کن💎
-
Am_mo61
خصدرا به 50 هزار تومان ارادت دارد😉
-
اخبار شرکتها و مجامع
#زمگسا | رشد پرشتاب فروش؛ درامد سه ماهه 153 درصد افزایش یافت کشاورزی و دامپروری مگسال با انتشار گزارش عملکرد خردادماه، از ادامه روند قدرتمند رشد فروش و درامدهای عملیاتی خود در سال مالی 1405 خبر داد. بر اساس گزارش منتشرشده، زمگسا در خردادماه موفق به ثبت 2,762 میلیارد ریال درامد فروش شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 180 درصد رشد داشته است. همچنین مجموع درامد سه ماهه شرکت به 6,583 میلیارد ریال رسید که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل 153 درصد افزایش را نشان می دهد و بیانگر رشد قابل توجه فعالیت های عملیاتی شرکت است. با کسر فروش خرداد، مجموع درامد دو ماه نخست سال 3,821 میلیارد ریال بوده و میانگین فروش فروردین و اردیبهشت 1,910 میلیارد ریال براورد می شود. بنابراین فروش خرداد حدود 45 درصد بالاتر از میانگین دو ماه ابتدایی سال ثبت شده که از شتاب گرفتن روند فروش در پایان فصل حکایت دارد. در مجموع، رشد 180 درصدی فروش خرداد، افزایش 153 درصدی درامد سه ماهه و ثبت عملکردی فراتر از میانگین فصل، شروعی بسیار قدرتمند برای زمگسا در سال مالی جدید رقم زده است. @akhbar_majame
-
رضا گودرزی
داداش این پیام مال #کفراور بود اشتباهی اینجا اومده.خخخخخ سلیم رو خودم فروختم.حق داری هر چی بگی
-
حسین م
#حفاری دوستان کسی می دونه چرا شرکت اینقدر سود انباشته نگه داشته و افزایش سرمایه نمی ده . بیش از 500 درصد سود انباشته نگه داشته
-
اهورا مزدا
#شاخص_بورس دقیقا شبندر را سال گذشته اوایل خریدم ودو سهم دیگه که شبندر در سود بالای 350درصد عست ایا سهام ریسک دارد در این ابر تورم اینده طلا ریسک دارد سهم دیگر فن افزار و توسن و دفارا و دزاگرس و دپارس و فسبزوار و انرژی و سابیک و سمازن و شسپا و بنیرو و … ایا تحلیل اشتباه بوده که کلا از طلا دلار شیفت کردم روی سهام حتی یک ریال طلا ودلار نگهداری نکردم بجز طلای فیزیکی در حد 10درصد بازدهی سبد بالای 120بوده از ماه دی شروع به خرید کردم وسه سهم از قبل داشتم
-
Traders
#گزارش_فعالیت خرداد عالی #زبینا #دامین #دلقما #زشگز #شدوث #فلوله #زمگسا
-
Hakim
#شپنا چه خبره توی این سهم خبری در راه هست ایا؟؟!!!!! هرچی فروختم،رفتم بالاتر یاد چن سال پیش شبندر میوفتم که خیلی قوی بود توی پالایشی ها الان عالیجناب شپنا شده