جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| d55
۱۹:۲۷:۳۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

سصوفی دوستان عزیز سعی کنید فقط پول مازادتون رو خرید کنید…قرار نیست تا ابد وضع اینطوری بمونه…یک روزی میرسه که تو بورس بودن و سهام خوب سهامدار بودن ارزو میشه…البته قدیمیای اینکار کاملا میدونن من چی میگم..سرصحبتم با افراد جدیدالورود هست

لیست اخبار