جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
حسین م | babak110
۱۹:۲۶:۲۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

#حفاری دوستان کسی می دونه چرا شرکت اینقدر سود انباشته نگه داشته و افزایش سرمایه نمی ده . بیش از 500 درصد سود انباشته نگه داشته

لیست اخبار