جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
اهورا مزدا | darwsh
۱۹:۲۶:۲۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

#شاخص_بورس دقیقا شبندر را سال گذشته اوایل خریدم ودو سهم دیگه که شبندر در سود بالای 350درصد عست ایا سهام ریسک دارد در این ابر تورم اینده طلا ریسک دارد سهم دیگر فن افزار و توسن و دفارا و دزاگرس و دپارس و فسبزوار و انرژی و سابیک و سمازن و شسپا و بنیرو و … ایا تحلیل اشتباه بوده که کلا از طلا دلار شیفت کردم روی سهام حتی یک ریال طلا ودلار نگهداری نکردم بجز طلای فیزیکی در حد 10درصد بازدهی سبد بالای 120بوده از ماه دی شروع به خرید کردم وسه سهم از قبل داشتم

لیست اخبار