وبرق منفی ها داره خیلی خوب جمع میشه برای یه رشد شارپ سهم تقریبا خشک خشکه
-
فملی افزایش سرمایه از سود انباشته، تجدید ارزیابی یا اورده نقدیه؟
-
دپارتمان بورس
#فزر ؛ #صف_خرید سنگین ✌️ خرید دیروز از #صف_فروش اینجا🔰 https://t.me/departeman_ir/38994 گزارش توجیهی افزایش سرمایه هم اومد 🗓1405/04/07 @departeman_ir https://t.me/departeman_ir/38994
-
فزر 500 هزار تومان خریدم
-
دپارتمان بورس
#شپلی #تکسهم_کانال صف خرید بعدی ✌️ 🗓1405/04/07 @departeman_ir
-
مهدیس1403 م
فملی لطفا اگر کامنت منفی می گذارید زحمت بررسی را کشیده وبعد اعلام نظر بفرمایید لطفا
-
علی صبوری
اهرم دوستان توی بازارهای مالی، مثل بازار سهام بورس، گفته میشه با پیشنهادهای دیگران خرید و فروش نکنید. البته این توصیه ای هست در بازار سهام. این توصیه قطعیت کامل داره در بازار اپشن. به هیچ عنوان در بازار اپشن با توصیه یا پیشنهاد دیگران خرید و فروش نکنید،. چون لحظاتی هست که باید سریع و با تشخیص خودتون عمل کنید و معامله کنید. اگر خودتان در حدی تجربه و اموزش ندارید که بتونید تحلیلی از روندهای بازار، چه اشتباه و چه درست، داشته باشید و به تبع اون تشخیص و معامله انجام بدید، بی خیال معاملات اپشن بشید.
-
حسن فرشاد
وتجارت چقدر افشا زد و ریخت
-
حمیدرضا
#شلرد چرا مراقب باشیم؟ یک ضرب المثل هست که میگه بادمجان بم افت نداره
-
Ali
غالبر 2700 رو ازدست بده میریم برای زیر 2000 دوستان
-
ورنا تداوم برنامه سایپا برای واگذاری بلوک 42 درصدی پس از طی مراحل باقیمانده طبق اعلام علیرضا بیاتی معاون اقتصادی سایپا، 17 درصد از سهام سایپا در وثیقه بانک تجارت بوده که مذاکرات برای رفع توثیق سهام در جریان است و به محض ازادسازی سهام در وثیقه و تکمیل مدارک و فرم های مورد نیاز سازمان بورس و انعقاد قرارداد واگذاری با شرکت بورس، اگهی عرضه سهام و واگذاری مدیریت و مالکیت سایپا منتشر خواهد شد. /بورس پرس #ورنا