فملی افزایش سرمایه از سود انباشته، تجدید ارزیابی یا اورده نقدیه؟
-
سبجنو گزارش سبجنو را با سایر سیمانی ها مقایسه کنید متوجه ارزش این سهم خواهید شد
-
احسان
شپلی را به شدت دوست می دارم. اخه اشکها از غمش در طی این سالها ، بر چهره دارم. تو این محله کسی فروشنده نیست.
-
همیشه در سود
سکرد با عدم ارایه گزارش فروش بموقع ما فروشنده نخواهیم بود ما فقط در قیمت 2400 تومان انهم در مردادماه فروشنده هستیم در شهریورماه هم در 3400 تومان ولاغیر حواس ها جمع باشد شاخص کل بشدت ریزشی خواهد بود فقط سکرد در سبد سهام داشته باشید
-
حضرت حافظ💚 $$$
غالبر اصلا قصد این رو ندارم دلتون و خالی کنم ولی با این تابلو و منفی ها و صف فروش ها مطمینا تعلیق میشه و شاید تا چند سال هم به پولتون نرسید محصولات شرکت چندین ماهه در هیچ فروشگاهی دیده نمیشه متاسفانه
-
بتا سهم
#غپینو خرداد با کمی افت 10699 میلیردریال فروش داشت و در اردیبهشت 14715 میلیارد ریال بود . در فروردین 6512 میلیاردریال بوده و 3ماهه 31927 میلیاردریال ریال است نزدیک به 3 برابر مدت مشابه قبل
-
Mzarin Ahan
دزاگرس پارسال چهل وخورده ای سود نداده اگر سهامدار این شرکت بودی پارسال 240 هزار تومان تقسیم سود داشته
-
mina.MT72
#خصدرا هرروز خریدار هستم. به دید 9ماه
-
باشگاه بورس
#زملارد #گزارش_عملکرد_خرداد_1405 🌟 رکورد فروش شرکت در خرداد ماه 1405 شکسته شد یک گزارش خوب دیگه از زراعتی ها ✅ مبلغ فروش خرداد ماه 240 میلیارد تومان 🔝 رشد فروش نسبت به ماه قبل 25% 🔼 رشد فروش نسبت به سال قبل 167% 🔴 P/E ttm: 8.2 🟢 p/e forward: 4.2 🗓 1405/04/07
-
خبرک
🔴ایران خودرو بعد از افزایش قیمتاش، یه طرح فروش گذاشت که دوتا نکته جالب داشت: تو این طرح که 27 خرداد انجام شد، کلا 1میلیون و 800هزار نفر داخلش شرکت کردن که نسبت به دی ماه پارسال که 11 میلیون نفر شرکت کرده بودن، کاهش قابل توجهی داشته. از بین 70هزار برنده، فقط 2,200 نفر تکمیل وجه رو انجام دادن و بقیه هنوز وجهی واریز نکردن یا کلا از خرید پشیمون شدن. @tell_news18 | Rokna
-
کانال حاج علی
🔹تکنیکال و تابلوخوانی ( خرید ) ؛ #کیمیاتک #حکشتی #دجابر #کسرا #غشهداب #فتوسا #پیزد #بپویا #دزهراوی #پی_پاد #ونفت #فماک 🗓1405/04/07