ورنا تداوم برنامه سایپا برای واگذاری بلوک 42 درصدی پس از طی مراحل باقیمانده طبق اعلام علیرضا بیاتی معاون اقتصادی سایپا، 17 درصد از سهام سایپا در وثیقه بانک تجارت بوده که مذاکرات برای رفع توثیق سهام در جریان است و به محض ازادسازی سهام در وثیقه و تکمیل مدارک و فرم های مورد نیاز سازمان بورس و انعقاد قرارداد واگذاری با شرکت بورس، اگهی عرضه سهام و واگذاری مدیریت و مالکیت سایپا منتشر خواهد شد. /بورس پرس #ورنا
-
مسافر زمان
گلدا ماد شرانل بعد از رشد خوب سهم وارد یک اصلاح ملایم شده که فعلاً طبیعی ایچیموکو قیمت بالای ابر است و ابر اینده هم صعودی دیده می شود تا زمانی که قیمت بالای تنکان و کیجون و بالای محدوده 78 تا 80 هزار بماند روند اصلی صعودی حفظ می شود MACD مکدی همچنان بالای صفر اما فاصله دو خط کم شده و هیستوگرام در حال کوچک تر شدن است این یعنی قدرت رشد کاهش یافته و سهم احتمالاً به کمی استراحت نیاز دارد DMI +DI هنوز بالاتر از -DI است و روند به نفع خریداران است با این حال کاهش شیب +DI نشان می دهد که قدرت خریداران نسبت به قبل کمتر شده است Stochastic RSI از ناحیه اشباع خرید به سمت پایین برگشته و احتمال ادامه اصلاح کوتاه مدت را نشان می دهد CCI هنوز در محدوده مثبت قرار دارد اما از سقف فاصله گرفته و این هم کاهش مومنتوم را تایید می کند سطوح مهم حمایت ها: 80 تا 81 هزار 75 تا 77 هزار مقاومت ها: 86 تا 88 هزار در صورت عبور از این محدوده، هدف بعدی می تواند حوالی 92 تا 95 باشد
-
سیگنال بورس شایان #پولهوشمند #مجامع_شرکتها #ورودپول #قدرت_خریدار #رانت #نمادبرتر #سهام_برتر
#شفا سیگنال خرید نوسانی نگهداری تا مثبت هست
-
M.H.M
#فسازان با گزارش خرداد ماه در 3 ماهه به ازای هر سهم 130 تومن اعلام می کنه و انبار شرکت به بالاترین حد دپو خودش رسیده 23 هزار تن برای همین منتظر فروش سنگین محصولات در تیر و مرداد باشید
-
alikhan
#وبملت قطعا فردا بر خواهد گشت اصلاح خوبی کرده وتجارت انقدر خوبه با اصلاح 15 درصدی وبملت فقط1 درصد اصلاح داشته
-
مهدی جودانه
تلیسه بخاطر گزارش عالی بود که دوباره روند صعودی گرفت
-
فزر یزد بیایین فالوده مهمون من🙏🙏🙏 به شرط گین 100 فزر
-
AVA_Premium
#توسن #گزارش_عملکرد_خرداد_1405 ✅ مبلغ فروش خرداد ماه 354 میلیارد تومان 🔝 رشد فروش نسبت به ماه قبل 15%- 🔼 رشد فروش نسبت به سال قبل 72% 🔴 P/E ttm: 2.8 🟢 p/e forward: 2.3 🗓 1405/04/07
-
چنوپا حقوقی اون سری از منفی 3 یک ملیون و نهصد خرید کرد یعنی امروز منفی 3 خورد یامیانگین زد
-
📊 فــانـــد بورس 📈
🏭 سمازن؛ گزارشی فراتر از انتظار بازار 📊 با وجود اینکه تولید خرداد نسبت به اردیبهشت 30% و نسبت به مدت مشابه سال قبل 10% کاهش داشت، اما کیفیت فروش همچنان قابل توجه است. 👇 ✅ حدود 10% فروش از محل موجودی انبار تامین شده است. 🌍 15% فروش نیز صادراتی بوده که می تواند به حفظ حاشیه سود کمک کند. 📈 نکته مهم گزارش، عملکرد فصل بهار است: 🔹 رشد 30% تولید 🔹 افزایش 58% نرخ فروش 🔹 رشد حدود 100% درامد نسبت به بهار سال گذشته 💰 با P/E حدود 6.4، سمازن همچنان از منظر ارزش گذاری در محدوده ای جذاب قرار دارد؛ البته تداوم این وضعیت به حفظ نرخ های فروش، روند صادرات و پایداری تولید در ماه های اینده وابسته خواهد بود. 🎯 در مجموع، اگرچه گزارش ماهانه خرداد کمی ضعیف تر از اردیبهشت بود، اما عملکرد تجمیعی فصل بهار نشان می دهد که روند بنیادی شرکت همچنان قدرتمند است. #سمازن #سیمان #بورس #بازار_سرمایه #تحلیل_سهام #گزارش_ماهانه #P_E #سرمایه_گذاری ➖➖➖➖➖➖➖➖ 📈 @FUNDBOURS 📊
-
شگستر خروج پول از بازار تقریبا چند روزی که حجم معاملات بالای 50 همت بود و شاخص مثبت نمیخورد یعنی خروج پول از بازار و سیو سود الان چند روزی بازار منفی میخوره دوباره حقوقی با کد حقیقی میخره