#شپلی #تکسهم_کانال صف خرید بعدی ✌️ 🗓1405/04/07 @departeman_ir
-
Saeed7k
#خگستر بزودی پول در گروه خودرویی خواهد چرخید. به پیش خگستر
-
حضرت حافظ💚 $$$
اروند سلام دوستان اروند عرضه اولیه بوده
-
مهدی پیروزفر
توریل این دیگه چه سهمیه؟! تو رشدیکماهه بازار بسته بود،بازشد ده درصد سود داد رفت تومنفی وصف فروش!!
-
ساروم ممنون
-
Mr Analyse | تحلیل | سیگنال رایگان
⚠️ بانک مرکزی زنگ خطر زد! خطری که داخلش فرصته… 🏦 بانک تسویه حساب های بین المللی، (BIS) امروز گزارش سالانه اقتصادی اش رو منتشر کرد. 💎 عنوان اصلیش جالبه: «نقاط فشار جهانی نیاز به انضباط سیاستی دارن.» اقتصاد جهانی روی چهار بمب ساعتی نشسته که همه با هم در حال تشدید شدن هستن: 1️⃣ حباب احتمالی هوش مصنوعی: خوش بینی به AI بازارها رو تا اینجا حمایت کرده. اما سرمایه گذاری کلان در زیرساخت های AI از بدهی و اهرم تامین میشه، نه نقدینگی واقعی. رقابت شدید برای رهبری بازار می تونه به تمرکز بیش از حد بازار در این حوزه منجر بشه. اگه انتظارات براورده نشن، یه بحران اعتباری جدی در راهه. مشابه دات کام 2000. 2️⃣ بدهی دولتی + صندوق های پوشش ریسک: بدهی عمومی جهانی الان در سطح رکورد تاریخیه. نرخ بهره بالا داره فشار مالی دولت ها رو بیشتر می کنه. صندوق های پوشش ریسک با اهرم بالا نقش فزاینده ای در بازار اوراق دولتی دارن. این ترکیب ریسک سیستمیک ایجاد کرده. در نتیجه: ریزش های تند و غیرمنتظره اوراق قرضه محتمل تر شده. 😇 تورم چسبنده: شوک تنگه هرمز نشون داد اقتصاد جهانی هنوز در برابر شوک های عرضه اسیب پذیره. خطر اصلی اینه که تورم بالا توی انتظارات خانوارها و بیزنس ها جا بیفته. اگه این اتفاق بیفته، حتی بعد از نرمال شدن قیمت انرژی هم فشار تورمی باقی می مونه. کنترل مجدد تورم در اون شرایط به مراتب سخت تر و پرهزینه تر میشه. 4️⃣ شکنندگی بازارهای مالی نقدینگی در بازار اوراق قرضه دولتی ضعیف تر از ظاهرشه. ارزش گذاری دارایی ها پایه و اساس ذاتی نداره، و سرمایه گذارها دچار غفلت و سرخوشی نابجا هستن. یه شوک کوچیک می تونه زنجیره ای از فروش اجباری رو راه بندازه. 💡 پیام فوری مدیرکل BIS: «سیاست گذاران باید همین الان اقدام کنند.». اگه دولتی بدهی هاش رو کنترل نکنه، بعداً مجبور میشه بین دو انتخاب بد یکی رو انجام بده: یا مالیات رو به شدت بالا ببره، یا خدمات عمومی رو قطع کنه. دیگه انتخاب خوب وجود نداره، فقط باید کم ضررترین گزینه رو انتخاب کنه. 🤩 @MrAnalyse, #Economics https://www.bis.org/publ/arpdf/ar2026e.htm
-
علیرضا جعفری
شبصیر اگر زیر هزارتومان بازگشایی بشه بعید میدانم بیاد اضافه خواهم کرد
-
فسبزوار وضعیت قیمت و معاملات (مربوط به امروز، 7 تیر 1405) . قیمت پایانی: 54,730 ریال (معادل 5,473 تومان) . اخرین قیمت: 55,180 ریال (2.99% افزایش نسبت به روز قبل) . بیشترین قیمت: 55,180 ریال . کمترین قیمت: 53,520 ریال . تعداد معاملات: 1,814 دفعه . حجم معاملات: بیش از 13.4 میلیون سهم . ارزش معاملات: بیش از 736 میلیارد ریال 💰 عملکرد و نسبت های مالی کلیدی . سود هر سهم (EPS): 13,379 ریال . نسبت قیمت به سود (P/E): 4.09 (این نسبت پایین تر از میانگین گروهی 12.02 است) . ارزش بازار: بیش از 218,920 میلیارد ریال . درصد سهام شناور ازاد: 20% . بازدهی یک ماهه: 31.97% . بازدهی یک ساله: 59.46% تحلیل و چشم انداز نکات مثبت: . تولید از سر گرفته شده: شرکت تولید خود را از سر گرفته که خبر مثبتی برای عرضه و فروش است. . رشد سوداوری: پیش بینی سود هر سهم (EPS) برای سال مالی جاری (1405) 18,189 ریال و برای سال اینده (1406) 27,514 ریال براورد شده است. . معافیت مالیاتی: این شرکت تا سال 1406 از پرداخت مالیات معاف است. پر سود باشید
-
Saeed7k
#خودرو پول چاره ای نداره جز اینکه بیاد و در گروه خودرویی مدتی بچرخه
-
علی
#خزر ارزش امروز مارکت شرکت 1.3 همت. 310 میلیارد تومن هم سود خالص داره. تازه خگلپا هم بزودی در بازار عرضه میکنه.بعد صف فروش.کلا 20 درصد رشد کرده بزودی مشخص میشه حق با فروشندگان بوده یا نه
-
علی محمدپور
شتران دوستان یه سهم بهتون معرفی میکنم نیم نگاهی بهش داشته باشید فلامی امروز بورس 24 اعلام کرد 9ماهه 154میلیارد سود ساخته کف قیمتی اماده رشد هستش همیشه میگن انسوی ریسک موفقیت است ؟این سهم همجوره پتانسیل رشد را دارد با تحلیل خودتان در صورت صلاحدید می توانید ورود کنید خوددانید من معرفی کردم درود