خودرو اول بررسی کن واقعا طی مدتی که کل بورس مثبت بوده این منفی بوده نبابک بخر راه داد ضرر نمیکنی کف کف قیمته
-
معاملات صندوق لبخند بخشیش کنسل شد.وقتی بخوان طلا بره بالا🤷♂️باید بره… بازار ما تحلیل و این چیزا نمیفهمه کلا
-
خساپا اخبار خصوصی سازی صنعت خودرو (505) گزارش کامل اخرین وضعیت واگذاری سهام تودلی سایپا عصر خودرو- فرایند واگذاری بلوک 42 درصدی سایپا در جریان بوده و انتظار می رود پس از طی مراحل باقی مانده از جمله رفع توثیق سهام بانک تجارت، انجام شود. یکشنبه 07 تیر 1405 - 15:47:00 به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از بورس پرس، فرایند واگذاری بلوک 42 درصدی سهام چرخه ای (تودلی) سایپا تحت مالکیت شرکت های سرمایه گذاری سایپا، سرمایه گذاری کارکنان سایپا، سرمایه گذاری رنا و سرمایه گذاری نیوان ابتکار از اسفند 1403 اغاز شده و پس از اعلام تعویق واگذاری با دستور دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا از 22 تیر سال گذشته از سر گرفته شد. بر اساس این گزارش این در حالی است که طبق اعلام معاون اقتصادی سایپا و با مشکلات موجود و پشت سر گذاشتن دو جنگ 12 و 40 روزه سال قبل، مراحل این فرایند در جریان بوده و انتظار می رود پس از تکمیل ارزش گذاری رسمی و تعیین تکلیف وثایق بانکی، مراحل اجرایی عرضه سهام وارد مرحله نهایی شود. فراخوان این واگذاری مهم 25 فروردین سال گذشته در روزنامه ها منتشر شد و با توجه به تقاضا های ارسالی تا 24 اردیبهشت1405، 9 شخص حقوقی و کنسرسیوم و طیف متنوعی از سرمایه گذاران، تولیدکنندگان و قطعه سازان برای خرید این بلوک مدیریتی "خساپا" درخواست دادند. در این میان یکی از خودروسازان با یک بانک، کنسرسیوم تشکیل داده و کنسرسیوم دیگری توسط دو گروه صنعتی به همراه کنسرسیوم قطعه سازان و خودروسازان هستند. همچنین هلدینگ بزرگ قطعه سازی و یک پتروشیمی متعلق به یکی از بانک ها و چندین شرکت سرمایه گذاری برای خرید سهام تقاضا داده اند. با انعقاد تفاهم نامه با مرکز کارشناسان و وکلای قوه قضاییه در مهر سال قبل برای اجرای تکالیف قانونی مربوط به واگذاری 42 درصد سهام تودلی سایپا و نامه نتیجه کارشناسی 20 بهمن ، قیمت هر سهم سایپا 2075 ریال و ارزش کل سهام هم 336 هزار میلیارد تومان براورد شد. همزمان با واگذاری این میزان سهام، سه صندلی هیات مدیره نیز به خریدار منتقل می شود و تا مدیریت و کنترل گروه سایپا عملاً در اختیار سهامدار جدید قرار گیرد. 17دی ماه سال گذشته نیز مدیرعامل سایپا در نامه ای به سازمان بورس جزییات اقدامات انجام شده برای واگذاری سهام چرخه ای (تودلی)، موانع، مکاتبات رسمی و روند ارزش گذاری توسط کارشناس...
-
چوبین⭐⭐⭐
خگستر چوبین# احتمال زیاد زیر 300 میاد
-
کانال تحلیلی سبز سهم
بچه ها تحلیل نماد هجرت رو جمعه زده بودیم در کانال و امروز دیدم با 13درصد مثبت بازگشایی شده☝️☝️ اینده خوبی داره و در بین پخشی دارویی ها جزو بهترین هاست و اکر دارین حتما بدید 6ماهه به بالا نگهداری کنین
-
تحلیل نامه
پالایش نفت تبریز (#شبریز) گزارش #فعالیت_ماهانه (#خرداد_1405) دوره 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 سال مالی منتهی به: 1405/12/29 ✅افزایش 9.36 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با ماه گذشته ✅رشد 106.91 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با خرداد 1404 ✅رشد 87.14 درصدی فروش 3 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته
-
همدان
#فسوژ عزیزان سلام.روحیه خود را نبازید.توکل برخدا انشاا… بهترینها نصیب همه سهامدران خوش مرام فسوژ رقم بخورد.
-
📶📉سیگنال نقره ای📈
#فیلتر 📆 یکشنبه 07/تیر/1405 #فیلتر ورود پول هوشمند درجه 1👇👇👇 #شپترو #کازرو #چاپ #قثابت #میدکو #زنجان #گشان #حاسا #ثرود #خکاوه #کسرا #بمولد #خودکفا #کسرا #دماوند #تاپکیش #خفولا #زملارد #کیمیاتک #ا_س_پ #خیمن #ممسنی #قپیرا #بگیلان #شفا #غبهار #بجهرم #وسرمد #تابا #فیلتر ورود پول هوشمند درجه 2👇👇👇 #اروند #نیرو #ومهان #وکغدیر #جم #فیلتر کد به کد 👇👇👇 #تپسی #دارو #بپویا #ونفت #ددانا #دسبحان #حکشتی #دزهراوی #درازک #وایرا #واتوس #دجابر #غشهداب #حتاید #فیلتر بلوکی ها 👇👇👇 #ومپنا #وگردش #بگیلان #میدکو #تاپکیش #گنگین #فیلتر سنگینترین خریدهای گروهی 👇👇👇 #شپلی #ددانا #شمس #دسبحان #ثنوسا #ذرت #تادیکو #شفن #حکشتی #شساخت #دزهراوی #شغدیر #درازک #وایرا #زفجر #وسنا #فزر #زهلال #رمپنا #حتاید #فیلتر سرخط خرید فردا 👇👇👇 #وفیروزه #ذرت #تادیکو #هلال #فیلتر جامع هوشمند 👇👇👇 #دزهراوی #فتوسا #خیمن #فزر #جم #پیزد #بجهرم
-
سصوفی من ناراحت منفی خوردن سهم نیستم..اتفاقا از خدامه تا سه ماه دیگه هرروز منفی سه بخوره…ولی از یه سری کارها لابلای کارهای دیگه بدم میاد
-
📶📉سیگنال نقره ای📈
معاملات #ارفع هم به نوبه خودش امروز جالب بود احتمالا فردا منفی به مثبت رنج بکشه
-
mohamad reza
شبندر 1000