#فیلتر 📆 یکشنبه 07/تیر/1405 #فیلتر ورود پول هوشمند درجه 1👇👇👇 #شپترو #کازرو #چاپ #قثابت #میدکو #زنجان #گشان #حاسا #ثرود #خکاوه #کسرا #بمولد #خودکفا #کسرا #دماوند #تاپکیش #خفولا #زملارد #کیمیاتک #ا_س_پ #خیمن #ممسنی #قپیرا #بگیلان #شفا #غبهار #بجهرم #وسرمد #تابا #فیلتر ورود پول هوشمند درجه 2👇👇👇 #اروند #نیرو #ومهان #وکغدیر #جم #فیلتر کد به کد 👇👇👇 #تپسی #دارو #بپویا #ونفت #ددانا #دسبحان #حکشتی #دزهراوی #درازک #وایرا #واتوس #دجابر #غشهداب #حتاید #فیلتر بلوکی ها 👇👇👇 #ومپنا #وگردش #بگیلان #میدکو #تاپکیش #گنگین #فیلتر سنگینترین خریدهای گروهی 👇👇👇 #شپلی #ددانا #شمس #دسبحان #ثنوسا #ذرت #تادیکو #شفن #حکشتی #شساخت #دزهراوی #شغدیر #درازک #وایرا #زفجر #وسنا #فزر #زهلال #رمپنا #حتاید #فیلتر سرخط خرید فردا 👇👇👇 #وفیروزه #ذرت #تادیکو #هلال #فیلتر جامع هوشمند 👇👇👇 #دزهراوی #فتوسا #خیمن #فزر #جم #پیزد #بجهرم
-
عیار وقتی فملی مثلا گل سر سبد بورس صف فروش میشه از سایر سهامهای کاغذی چه انتظاری میتوان داشت
-
سعید وهاب
#چنوپا سهامدار محترم چنوپا مگه سهمت و از جوی اب گرفتی .نفروش چند روز خواهشا
-
mohsen1353
#زقیام گزارش فروش خرداد ماه 1405 ✅ کشت و دام قیام اصفهان (زقیام) موفق به فروش 481.19 میلیارد تومان در خرداد ماه 1405 شد. که نسبت به مشابه سال قبل 149.94 درصد افزایش داشت. 🔥رکورد فروش ماهانه شکسته شد. ❇️همچنین فروش کل شرکت در سال 1405به رقم 1231.01 میلیارد رسید که نسبت به مشابه سال قبل141.24 درصد افزایش یافت. 🔸تعداد سهام 6.9میلیارد 🔸پی / ای 8.32 🔸 پی / ای گروه5.13 🔸ارزش بازار 6,876 میلیارد تومان 🔻بررسی بازدهی سهام: بازدهی 14 روز: 34% بازدهی 28 روز: 59% بازدهی 42 روز: 57% بازدهی 56 روز: 58%
-
فملی فردا به امید خدا صفش جمع میشه امروز 470 میلیون حقوقی ش خریده بنظرتون ضرر میکنه فردا؟
-
AVA_Premium
#ارفع #گزارش_عملکرد_خرداد_1405 🌟رکورد فروش در خرداد ماه شکسته شد ✅ مبلغ فروش خرداد ماه 6338 میلیارد تومان 🔝 رشد فروش نسبت به ماه قبل 25% 🔼 رشد فروش نسبت به سال قبل 171% 🔴 P/E ttm: 6.8 🟢 p/e forward: 4.5 🗓 1405/04/07
-
ح ع
حافرین در این ک ح قوق ی این سهم خیلی فکر سهامدار نیست شکی نیست ولی یه کم صبر داشته باشید ک سحر نزدیک است. کانالشو بشکنه کامل دیگه جلو دار نداره .
-
وگردش این سهم به مدت 5 سال بسته بوده خود حقوقی هم ضرر کرده و قطعا رالی صعودی که درویش گرفته قصد داره قیمت را رشد بده به نظر من قیمت 200 تومان 300 تومان بااین تحولات بنیادین رقم ناچیزیست.واما اگه سال جاری هم بتونه سود بیشتر وافشاهای خوبی بزنه سرنوشت بانک شهر درانتظاره
-
Nima
#فخاس همه سهم ها که میگی فرصت خریده. ولی فخاس واقعا فرصت خریده. فردا فخاس برای مجمع بسته میشه. گزارش خردادشم سوپر گزارشه. گزارش سه ماهش هم عالیه.
-
سصفها موندم تو مجمع سالانه چطور می خواهید جواب سهام داران رو بدید. دو هفته منفی، یعنی حقوقی های خوب و سهام دار می ترسند وارد بشوند در سهم .بابا حمایتی ، یعنی چی ،نمی فهمم فازتون چیه؟
-
مصطفی اجلالی
دارایکم منابع دلاری وبملت ازادشه و افشا بزنه وصول مطالبات ارزیش انجام بشه منتظریم دارایکم👌