معاملات #ارفع هم به نوبه خودش امروز جالب بود احتمالا فردا منفی به مثبت رنج بکشه
-
وبملت وبملت منتظر افشاست… نماد با پی بر ای زیر 2 شرکت اول در بین صد شرکت برتر ایران نقدشوندگی بالا بانک ارزی ایرانه… بیشترین منابع بانکی ایران رو داره قویترین بنیاد چشم بسته بخر واسه بچه ات نگه دار
-
اهرم اهرم همین الانش هم 15 درصد حباب منفی داره بازار یکم متعادل بشه اهرم فوری صف خرید میشه با این حباب منفی
-
وبملت افشای ارزی داره امسال 30 درثد تقسیم سود داره صبر کنید تا ببینید چه میشود
-
DR
اهرم فردا صف فروش قفله برید رو طهرم
-
شپنا فردا همه بازار قرمزه طمع نکنین که گیر میفتین
-
ثغرب فردا روز مهمی برای ثغرب است اصلاح یا رشد؟؟؟؟
-
stock & options
#بنیرو چه فروشی زده در خرداد … •️ شرکت نیرو ترانس طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 مبلغ معادل 11,462,839 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 332 درصد رشد داشته است. •️ بنیرو طی عملکرد 3 ماهه سال مالی منتهی به 1405/12/29 مبلغ 17,062,669 میلیون ریال درامد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 122 درصد رشد داشته است. P/e ~ 3.6
-
اخبار شرکتها و مجامع
#کفپارس | جهش 241 درصدی فروش خرداد؛ درامد 6 ماهه از 5 هزار میلیارد ریال گذشت فراورده های نسوز پارس با انتشار گزارش عملکرد خردادماه، از رشد چشمگیر درامدهای عملیاتی خود خبر داد و روند رو به رشد فروش را در سال مالی جاری ادامه داد. بر اساس گزارش منتشرشده، کفپارس در خردادماه موفق به ثبت 1,247 میلیارد ریال درامد فروش شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 241 درصد رشد داشته است. همچنین مجموع درامد 6 ماهه شرکت به 4,999 میلیارد ریال رسید که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل 111 درصد افزایش را نشان می دهد. با کسر فروش خرداد، مجموع درامد پنج ماه نخست سال مالی 3,752 میلیارد ریال بوده و میانگین فروش ماهانه این دوره حدود 750 میلیارد ریال براورد می شود. بنابراین فروش خرداد حدود 66 درصد بالاتر از میانگین پنج ماه ابتدایی سال ثبت شده که از شتاب گرفتن روند فروش شرکت در پایان فصل حکایت دارد. در مجموع، رشد 241 درصدی فروش خرداد، افزایش 111 درصدی درامد 6 ماهه و ثبت عملکردی فراتر از میانگین ماه های گذشته، نشان دهنده روند مطلوب عملیاتی کفپارس در سال مالی جاری است. @akhbar_majame
-
وبملت ترکید بازار بااین خبر فردا خروجججججججج
-
Ma
پترول خرید طلا برای عموم بهتر از خرید سهام بورسی هست بنظرم چون دانش انچنانی نمی خواد