خساپا اخبار خصوصی سازی صنعت خودرو (505) گزارش کامل اخرین وضعیت واگذاری سهام تودلی سایپا عصر خودرو- فرایند واگذاری بلوک 42 درصدی سایپا در جریان بوده و انتظار می رود پس از طی مراحل باقی مانده از جمله رفع توثیق سهام بانک تجارت، انجام شود. یکشنبه 07 تیر 1405 - 15:47:00 به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از بورس پرس، فرایند واگذاری بلوک 42 درصدی سهام چرخه ای (تودلی) سایپا تحت مالکیت شرکت های سرمایه گذاری سایپا، سرمایه گذاری کارکنان سایپا، سرمایه گذاری رنا و سرمایه گذاری نیوان ابتکار از اسفند 1403 اغاز شده و پس از اعلام تعویق واگذاری با دستور دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا از 22 تیر سال گذشته از سر گرفته شد. بر اساس این گزارش این در حالی است که طبق اعلام معاون اقتصادی سایپا و با مشکلات موجود و پشت سر گذاشتن دو جنگ 12 و 40 روزه سال قبل، مراحل این فرایند در جریان بوده و انتظار می رود پس از تکمیل ارزش گذاری رسمی و تعیین تکلیف وثایق بانکی، مراحل اجرایی عرضه سهام وارد مرحله نهایی شود. فراخوان این واگذاری مهم 25 فروردین سال گذشته در روزنامه ها منتشر شد و با توجه به تقاضا های ارسالی تا 24 اردیبهشت1405، 9 شخص حقوقی و کنسرسیوم و طیف متنوعی از سرمایه گذاران، تولیدکنندگان و قطعه سازان برای خرید این بلوک مدیریتی "خساپا" درخواست دادند. در این میان یکی از خودروسازان با یک بانک، کنسرسیوم تشکیل داده و کنسرسیوم دیگری توسط دو گروه صنعتی به همراه کنسرسیوم قطعه سازان و خودروسازان هستند. همچنین هلدینگ بزرگ قطعه سازی و یک پتروشیمی متعلق به یکی از بانک ها و چندین شرکت سرمایه گذاری برای خرید سهام تقاضا داده اند. با انعقاد تفاهم نامه با مرکز کارشناسان و وکلای قوه قضاییه در مهر سال قبل برای اجرای تکالیف قانونی مربوط به واگذاری 42 درصد سهام تودلی سایپا و نامه نتیجه کارشناسی 20 بهمن ، قیمت هر سهم سایپا 2075 ریال و ارزش کل سهام هم 336 هزار میلیارد تومان براورد شد. همزمان با واگذاری این میزان سهام، سه صندلی هیات مدیره نیز به خریدار منتقل می شود و تا مدیریت و کنترل گروه سایپا عملاً در اختیار سهامدار جدید قرار گیرد. 17دی ماه سال گذشته نیز مدیرعامل سایپا در نامه ای به سازمان بورس جزییات اقدامات انجام شده برای واگذاری سهام چرخه ای (تودلی)، موانع، مکاتبات رسمی و روند ارزش گذاری توسط کارشناسان قوه قضاییه را اعلام کرده است. طبق اعلام علیرضا بیاتی معاون اقتصادی سایپا، 17 درصد از سهام سایپا در وثیقه بانک تجارت بوده که مذاکرات برای رفع توثیق سهام در جریان است و به محض ازادسازی سهام در وثیقه و تکمیل مدارک و فرم های مورد نیاز سازمان بورس و انعقاد قرارداد واگذاری با شرکت بورس، اگهی عرضه سهام و واگذاری مدیریت و مالکیت سایپا منتشر خواهد شد. با این اوصاف و با توجه به اراده مدیران سایپا و برنامه دولت، انتظار می رود واگذاری این بلوک مهم مدیریتی بعد از سال ها در مرداد ماه سال جاری انجام تا سایپا وارد دور جدیدی از حیات و تولید و فروش محصول شود.
-
امروزم شپنا تلاش کرد نشد فردا اگه شپنام قرمز شه اصلاح تایید میشه
-
stock & options
#دزهراوی •️ شرکت داروسازی زهراوی طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 مبلغ معادل 3,010,363 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 114 درصد رشد داشته است. •️ دزهراوی طی عملکرد 3 ماهه سال مالی منتهی به 1405/12/29 مبلغ 7,536,522 میلیون ریال درامد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 129 درصد رشد داشته است. P/e ~ 8.6
-
📊 فــانـــد بورس 📈
#دی واگذاری سهام سرمایه گذاری بوعلی ✅ سود خالص :1134 میلیارد تومان ➖➖➖➖➖➖➖➖ 📈 @FUNDBOURS 📊
-
عیار وقتی فملی مثلا گل سر سبد بورس صف فروش میشه از سایر سهامهای کاغذی چه انتظاری میتوان داشت
-
سعید وهاب
#چنوپا سهامدار محترم چنوپا مگه سهمت و از جوی اب گرفتی .نفروش چند روز خواهشا
-
mohsen1353
#زقیام گزارش فروش خرداد ماه 1405 ✅ کشت و دام قیام اصفهان (زقیام) موفق به فروش 481.19 میلیارد تومان در خرداد ماه 1405 شد. که نسبت به مشابه سال قبل 149.94 درصد افزایش داشت. 🔥رکورد فروش ماهانه شکسته شد. ❇️همچنین فروش کل شرکت در سال 1405به رقم 1231.01 میلیارد رسید که نسبت به مشابه سال قبل141.24 درصد افزایش یافت. 🔸تعداد سهام 6.9میلیارد 🔸پی / ای 8.32 🔸 پی / ای گروه5.13 🔸ارزش بازار 6,876 میلیارد تومان 🔻بررسی بازدهی سهام: بازدهی 14 روز: 34% بازدهی 28 روز: 59% بازدهی 42 روز: 57% بازدهی 56 روز: 58%
-
فملی فردا به امید خدا صفش جمع میشه امروز 470 میلیون حقوقی ش خریده بنظرتون ضرر میکنه فردا؟
-
AVA_Premium
#ارفع #گزارش_عملکرد_خرداد_1405 🌟رکورد فروش در خرداد ماه شکسته شد ✅ مبلغ فروش خرداد ماه 6338 میلیارد تومان 🔝 رشد فروش نسبت به ماه قبل 25% 🔼 رشد فروش نسبت به سال قبل 171% 🔴 P/E ttm: 6.8 🟢 p/e forward: 4.5 🗓 1405/04/07
-
ح ع
حافرین در این ک ح قوق ی این سهم خیلی فکر سهامدار نیست شکی نیست ولی یه کم صبر داشته باشید ک سحر نزدیک است. کانالشو بشکنه کامل دیگه جلو دار نداره .
-
وگردش این سهم به مدت 5 سال بسته بوده خود حقوقی هم ضرر کرده و قطعا رالی صعودی که درویش گرفته قصد داره قیمت را رشد بده به نظر من قیمت 200 تومان 300 تومان بااین تحولات بنیادین رقم ناچیزیست.واما اگه سال جاری هم بتونه سود بیشتر وافشاهای خوبی بزنه سرنوشت بانک شهر درانتظاره