وفردا واویلا سوپر گزارش بوده این همه سود شناسایی کرده چه خبره نگو خبرایی بوده
-
💠 سامان تحلیل 💠
🔵امار معاملات گواهی سپرده کالایی تاریخ 7 تیرماه سال 1405 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🆔 ادرس کانال های سامان تحلیل: تلگرام بله روبیکا 🌐سایت کارگزاری بانک سامان : https://samanbourse.ir ☎️ مرکز تماس و پشتیبانی: 43024000 - 91001347 💠در مسیر تحلیل،اگاهی و تحول… 💠 https://rubika.ir/samantahlil https://t.me/Samantahlil
-
زرین قلم
عیار امیدوارم دوستان بورسی به خاطر طمع یا به هر دلیل (خوشبینی مفرط) سودهاشون از دستشون در نیاد/ جلوی ضرر رو از هرجا بگیری منفعته/ بازی بورس فعلا تموم شده/ این یک حقیقت محضه/ کل بورس پابند یک شپنا و پالایش بود که اونا هم از فردا صف فروشن/
-
شبندر فردا منفی بخوره درو میکنم
-
سصفها زیر 2200 نخواهد رفت نهایت فردا منفی خواهد بود
-
افق اقتصادی | دکتر ضیائیان
🚀 هجوم پول به صندوق های طلا! امروز صندوق های طلا یکپارچه سبزپوش شدند و در مجموع 874 میلیارد تومان پول حقیقی جذب کردند. 📌 بیشترین ورود پول: 🥇 طلا: 173 میلیارد تومان 🥈 گوهر: 145.4 میلیارد تومان 🥉 زمرد: 139.4 میلیارد تومان 4) کهربا: 118 میلیارد تومان 🏆 بیشترین بازدهی امروز: گوهر با رشد +5.84% در سمت خروج پول هم بیشترین خروج مربوط به اتش با 32.1- میلیارد تومان بود. به نظر می رسد امروز نگاه سرمایه گذاران دوباره به سمت صندوق های طلا برگشته است. @Economichorizonziaeian
-
کانال نیک اندیشان
#حپترو #گزارش_فعالیت_ماهانه #دوره_1_ماهه منتهی به 1405/03/31 شرکت #مهندسی_حمل_و_نقل_پتروشیمی •️ شرکت مهندسی حمل و نقل پتروشیمی طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 مبلغ معادل 787,187 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 196 درصد رشد داشته است. •️ حپترو با سرمایه ثبت شده 1,398,000 میلیون ریال طی عملکرد 3 ماهه سال مالی منتهی به 1405/12/29 مبلغ 1,872,200 میلیون ریال درامد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 73 درصد رشد داشته است. 1405-04-07 14:47:15 (1556902) ➖➖➖➖⬇️⬇️⬇️⬇️ @codal360_ir
-
غمینو چرا تو خرداد نتونست نسبت به ماه اردیبهشت و فروردین فروش خوبی رو ثبت کنه!؟
-
فملی باید نزدیک ترین قیمت به قیمت کفو بگید و نزدیک ترین قیمت به اوج این که مسه ارزش داره که نشد نون و اب با بقیه باید رو قیمت پایین خریداری بشه و رو قیمت بالا بفروشند نظرات نامربوط ندید سهم باید اصلاح کنه خودمم 1 میلیون سهم داشتم و دادم رفته بازم میخرم ولی نه الان
-
ترنج بیابانی
شبهرن سلام لطفا راهنماییم کنید ممنونتون میشم من سهم شکام و شتران و شبهرن رو دارم بفروشم یا نگه دارم؟ 😘😘
-
افسانه
عیار خب خب دقیقا رو خط شونه بسته شد.فردا همون اول که بورس باز شد سهم فزر رو ببینین.اگر منفی بود،همون اول ظهر بفروشین و خارج شین. اگر مثبت بود.بشکن زنان لذت ببرید😉