جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| molaiem
۱۷:۱۳:۰۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

فملی باید نزدیک ترین قیمت به قیمت کفو بگید و نزدیک ترین قیمت به اوج این که مسه ارزش داره که نشد نون و اب با بقیه باید رو قیمت پایین خریداری بشه و رو قیمت بالا بفروشند نظرات نامربوط ندید سهم باید اصلاح کنه خودمم 1 میلیون سهم داشتم و دادم رفته بازم میخرم ولی نه الان

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار