جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
افسانه | didarrrrr
۱۷:۱۳:۰۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

عیار خب خب دقیقا رو خط شونه بسته شد.فردا همون اول که بورس باز شد سهم فزر رو ببینین.اگر منفی بود،همون اول ظهر بفروشین و خارج شین. اگر مثبت بود.بشکن زنان لذت ببرید😉

لیست اخبار