شبهرن سلام لطفا راهنماییم کنید ممنونتون میشم من سهم شکام و شتران و شبهرن رو دارم بفروشم یا نگه دارم؟ 😘😘
-
فملی جو بازار منفی باشه طبیعتا 2 تومن فردا میشکنه بشکنه ام تا 1700 میاد
-
فملی فقط کافیه یه خبرمثبت کوچولوبیادامشب
-
ذوب البته دلیل منطقی محکمی هم پشت این کار بازیگر برای رساندن قیمت به پایین ترین حد ممکن و در درازترین زمان ممکن وجود دارد، چون الان کدهای بورسی بعضا جدیدی با حجم های زیاد در قیمت بالای 40 ، با طمع رشد شاخص ، به سهم ورود نموده اند و لاجرم باید بازیگر انها را محک بزند تا ببیند نمی فروشند ..
-
Darioush Efati
سابیک سیمان ابیک (سابیک) گزارش فعالیت_ماهانه (خرداد_1405) دوره 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 سال مالی منتهی به: 1405/12/29 ⭕️کاهش (16.51) درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با ماه گذشته ✅رشد 22.09 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با خرداد 1404 ✅رشد 42.97 درصدی فروش 3 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل
-
بورس ایران
#ثامید فردا صف خریده عجب گزارشی داده…🔥🔥🔥🔥 #ثامید که در 5ماه گذشته 4148 میلیارد ریال فروش داشت در خرداد به تنهایی 7442 میلیارد ریال رسیده است و جمع 6ماهه 11590 میلیارد ریال فروش داشت☝️☝️☝️
-
بهمن احمدی
خپارس اصلاح میکنم حجم مبنا در خپارس 10 میلیارد تومان است
-
بهپاک شنیدم فروش خردادش حدودا 3همته… ولی باصف فروش همخوانی ندارد!!!
-
سیگنال
#شبصیر به نظر 50درصد سود تقسیم کرده با این حساب و تصمیمات و حرف های مجمع گشایش خوبی باید داشته باشه رشد اصلی سهم از بعد مجمع شروع میشه
-
Kamal
#خودرو ایا قدیم سر گردنه ها همینطور بود. ادم های گردن کلفت اینطور مال مردم را به یغما میبردند
-
صندوق های طلای بورس ایران
🔍 قاب پایانی صندوق های #طلا 🔹در پایان معاملات صندوق های طلا 870 میلیارد تومان پول خرد جذب این صندوق ها شد #طلا #صندوق_طلا #عیار #کهربا #گنج #مثقال👇 https://t.me/+JwGZkTjw0jVmMmM0