سکه 10 میلیونی شده 200 میلیون خلق پول نیست؟ اونوقت من که ولغدر رو 820 تومن خریدم بغد از 3 سال اصل پولم صفر شده و ولغدر 220 تومنی رو فروختم شده خلق پول؟؟؟
-
📊✅Intelligent technique✅📊
ایران خودرو بعد از افزایش قیمتاش، یه طرح فروش گذاشت که دوتا نکته جالب داشت: تو این طرح که 27 خرداد انجام شد، کلا 1میلیون و 800هزار نفر داخلش شرکت کردن که نسبت به دی ماه پارسال که 11 میلیون نفر شرکت کرده بود کاهش قابل توجهی داشته. از بین 70هزار برنده، فقط 2,200 نفر تکمیل وجه رو انجام دادن و بقیه هنوز وجهی واریز نکردن یا کلا از خرید پشیمون شدن. @intelligent_technique
-
تنها سهم جامانده بازار از بازگشایی بعد جنگ تا به امروز سهم غنوش بوده میتونین ورود بزنین کلا 24درصد رشد کرده ومقاومت 5ساله شو شکونده ودرحال پولبکه میتونین بررسی کنین
-
تحلیل نو
#تاصیکو افشا الف ، تولید طلای شرکت زیر مجموعه که به طلای تفتان معروف هست. مالک تاصیکو در اشل کوچکتر از #شستا کیا هستند؟ #تاپیکو و #صبا ارزندگی تاپیکو را ببینید که 17 درصد بزرگترین هلدینگ معدنی بازار هم در پرتفوی خودش داره. جایی که بازار فقط به پرتفوی پتروشیمی های شرکت وزن داده بود. @new_analysis
-
علی حیدری
فملی اقا 200 هزار سهم فملی دارم 10درصد منفی هستم چکار کنم بفروشم یا برمیگرده؟
-
علی براهیمی
شبریز 36800 همت فروش خرداد بوده نسبت به فروش خرداد سال گذشته که 17800 همت بوده رشد 102 درصدی داشته خییییلی عالیییی تماااام
-
جواد جوادی
این را مد نظر داشته باشید طلای کردستان و معادن طلای دیگر هم زیر مجموعه تاصیکو است که طلای کردستان هم نهایت تا اخر 1405 افتتاح میشود که تولید ان هم تقریبا اندازه فعلی پارس تامین میشود
-
سلیمان
وبملت سلام خدمت استاد قهرمانی و یا هر عزیزی که در مورد پست بانک .وپست. اطلاعات ویا نظری دارد ممنون میشم اعلام بفرمایید .
-
Ava Eghbali
سیسکو این سهم توی سالهای قبل نشون داد حقوقی خوبی نداره من بعد از 5 سال با 8 درصد سود بعد از باز شدن میفروشم حقیقتا پولم بی ارزش شد
-
Zarebinebourse | ذرهبین بورس
🔍پذیره نویسی صندوق طلای جدید از 9 تیرماه 🔹پلاک 34 صندوق های طلا به نام «مهرگلد» ثبت شد 🔹پذیره نویسی سی و چهارمین صندوق سرمایه گذاری کالای نفیس مهرگان (با نماد «مهرگلد» از سه شنبه 9 تیرماه به مدت سه روز کاری در بورس کالای ایران اغاز می شود. @Zarebinebourse
-
نارنج اهرم دوستان خواهش میکنم سبد بچینید از صنایع مختلف،در هر صنعتی کم وارد بشین تا در صورت ضرر با میانگین کمتری بتونید خروج کنید.پله ای بخرید اونم کم کم.بازار فرار نمیکنه ولی زیان به راحتی بر نمیگرده.اولویتتون با صندوقها باشه.صندوق نیروگاهی انرژی معدنی نفتی پتروشیمی داشته باشید.صندوق طلا حتما داشته باشید.درامد ثابت مفید و اگاه با کارت بانکی بگیرید.به سیگنال شاخص 20 میلیونی توجه نکنید.حقوقی به این راحتی نمیزاره سود سرمایشو شما ببری