جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| n.ir
۱۶:۳۲:۳۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

نارنج اهرم دوستان خواهش میکنم سبد بچینید از صنایع مختلف،در هر صنعتی کم وارد بشین تا در صورت ضرر با میانگین کمتری بتونید خروج کنید.پله ای بخرید اونم کم کم.بازار فرار نمیکنه ولی زیان به راحتی بر نمیگرده.اولویتتون با صندوقها باشه.صندوق نیروگاهی انرژی معدنی نفتی پتروشیمی داشته باشید.صندوق طلا حتما داشته باشید.درامد ثابت مفید و اگاه با کارت بانکی بگیرید.به سیگنال شاخص 20 میلیونی توجه نکنید.حقوقی به این راحتی نمیزاره سود سرمایشو شما ببری

لیست اخبار