جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Ava Eghbali | zahraeghbali
۱۶:۳۲:۴۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

سیسکو این سهم توی سالهای قبل نشون داد حقوقی خوبی نداره من بعد از 5 سال با 8 درصد سود بعد از باز شدن میفروشم حقیقتا پولم بی ارزش شد

لیست اخبار