جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
علی حیدری | ali123h
۱۶:۳۳:۱۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

فملی اقا 200 هزار سهم فملی دارم 10درصد منفی هستم چکار کنم بفروشم یا برمیگرده؟

تعامل (Eng) 3.0
لیست اخبار