جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
m | mram6264
۱۴:۴۷:۲۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

#شاخص_بورس . یه سر به درصدی ها صندوق عیار بزنید . تنها درصدی باقی مانده با 2 درصد یونیت صندوق باقی مانده . یعنی 98 درصد دادن ملت عام و مردم عادی و مردم همیشه تشنه یه بازار که همه ازش تعریف می کنن . هرجا بعد از یه رشد چند سال همه ازش تعریف کردن فرار کن و هرجا بعد از ریزش چند سال و عقب مانده از تورم ملت ازش بد گفتن فقط بخر . بورس فقط باید خرید سهام بنیادی .با تقسیم سود بالا مخصوصا کوچک

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار