#دقاضی | جهش چشمگیر فروش؛ درامد بهار از 25 هزار میلیارد ریال عبور کرد داروسازی شهید قاضی با انتشار گزارش عملکرد خردادماه، از رشد قابل توجه درامدهای عملیاتی خود در سال 1405 خبر داد و یکی از بهترین عملکردهای صنعت دارو را به ثبت رساند. بر اساس گزارش منتشرشده، دقاضی در خردادماه موفق به ثبت 10,963 میلیارد ریال درامد فروش شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 373 درصد رشد داشته است. همچنین مجموع درامد سه ماهه شرکت به 25,486 میلیارد ریال رسید که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل 254 درصد افزایش را نشان می دهد و بیانگر جهش درامدهای عملیاتی شرکت در فصل نخست سال است. با کسر فروش خرداد، مجموع درامد دو ماه نخست سال 14,523 میلیارد ریال بوده و میانگین فروش فروردین و اردیبهشت 7,261 میلیارد ریال براورد می شود. بنابراین فروش خرداد حدود 51 درصد بالاتر از میانگین دو ماه ابتدایی سال ثبت شده که از شتاب گیری روند فروش در پایان فصل حکایت دارد. در مجموع، رشد 373 درصدی فروش خرداد، افزایش 254 درصدی درامد سه ماهه و ثبت بیش از 25 هزار میلیارد ریال فروش در فصل بهار، شروعی بسیار قدرتمند برای دقاضی در سال مالی جدید رقم زده است. @akhbar_majame
-
بورس مبین
در #بازار_امروز (7 تیر 𝟙𝟜𝟘𝟜) چه گذشت؟ 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 خالص ارزش معاملات سهام، حق تقدم ها و صندوق های سهامی برابر با 32,509 میلیارد تومان. خروج پول حقیقی برابر با 7,162 میلیارد تومان. میانگین سرانه خرید هر کد حقیقی 53.5 میلیون تومان و میانگین سرانه فروش هر کد حقیقی 79.0 میلیون تومان. بیشترین ورود پول حقیقی را در #ومهان و #حکشتی ، و بیشترین خروج پول حقیقی را در #وبملت ، #فملی ، #فارس ، #شبندر و #شستا شاهد بودیم. در پایان بازار امروز (بورس و فرابورس) 223 نماد در مثبت و 674 نماد در منفی بسته شدند. همچنین 141 نماد در صف خرید و 507 نماد در صف فروش به کارشان پایان دادند. ◽️▫️◽️▫️◽️▫️◽️ 🌐 @Boursemobin
-
گلدیرا برید گذشته رو ببینید گفته بودم این سهم خطر ناک گیر نکنید
-
فائزه76
#کاذر باید الان قیمتش 3000تومان باشه
-
بازیگران سهام
#فارس امیدوارم تشخیصم اشتباه نباشه و کادر ابی رخ بده🤲
-
علی ملکی
سینرژی صندوق طلا این هفته به خاطر ورود پولشون عالین و سینرژی فکر میکنم این هفته 6000 رو ببینه
-
Mhr
#دی حقوقی بشدت دیوانه ای دارد .هیچ چیز معلوم نیست .یه مشکل دیگه هم ناظر هست و نکات منفی موجود : درامد غیر عملیاتی/واگذاری اقساطی/خریدار داخلی/احتمال صوری شدن معامله بعد از دو ماه با معامله معکوس/بهانه وضعیت قرمز بازار که بهانه ای خنده داره! موارد مثبت و محرک رشد: قیمت سرکوب شده و با قله فاصله زیاد داره /الزام به بازیابی اعتماد حقیقی / خروج از زیان سالانه و p/e/ افزایش سرمایه اگه بخواد عملیاتی بشه و به حقیقی هم توجه بشه باید جذابیت قیمتی وجود داشته باشه /دماوند اگه در وبوعلی تکرار بشه حقوقی واقعا باید پاسخگو باشه. بنظر من اگه حقوقی تحرک نداد به سهم یعنی این بانک فقط رو برگه بانکه و ظاهراً متحول شده ولی در عمل هیچه و اعتماد بهش واقعا دیگه نابجاست نه میخرم نه میفروشمش فعلا .نظاره گریم .توپ تو زمین حقوقیه. دوستان هم با درایت و سنجش شرایط تصمیم مختص خودشان را خواهند گرفت .به امید سود برای هممون
-
اهرم روند برمیگرده جا میمونید احتمال خیلی قوی از همین فردا،بنده که فردا ضهرم رو سنگین میخرم بماند یادگاری.
-
حسین بخششی
#خودرو امیدوارم هر چه زودتر اصلاح تمام شود و عمق اصلاح به ریزش قیمت سهم و تغییر جهت ان تبدیل نشود.
-
AR G
اهرم با شروع اصلاح فملی چندروز بازار اصلاح کرد و الان رسیده به حمایت 2000 و احتمال اینکه بهش عکس العمل نشون بده بالاست و با برگشت فملی لیدر کل بازار برمیگرده امیدواریم اخبار امروز نسبت به 2 روز قبل بهتر باشه .
-
وسپه حق تقدم ها رو چرا تبدیل به سهم نمیکنه، عجب گیری انداخت ما رو