جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
مهدی پیروزفر | ms20176861
۱۵:۰۳:۱۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

شستا ورود دربازار اختیار معامله که سراسر سفته بازی ورانت است برای سهامدارخرد اشنپتباهه مهلکه.متاسفانه حس درونی ادم رو وسوسه میکنه که سمت این بازاربیاد که مثلا سود یکماه رو دریک روز دربیاره.اصلا وارد نشید .حقوقی ها توبازارمثبت بالا میفروشن و توبازارمنفی انقدر پایین میارن که قرارداد بسوزه.همین شستا بسیارمناسب سهامداری است حتی امروز نیز باوجود بازار شدیدا سرخ،عملکرد خوبی داشت و حتی دقایق اخر سهم داشت راه میفتاد که زمان تمام شد

لیست اخبار