گلدا ارس جان مالک اتیه رو یه بررسی می کنی؟ به نظرم بازار به ثبات برسه تو املاکی ها فعلا قیمت مناسب تری داره هرچند عملکردش نسبت به بقیه خیلی جالب نیست.
-
اهرم یه نکته که الان چک کردم ،ردپای قابل توجه اسمارت مانی ها از شاخص سازها برای دو روز متوالی بود…پس فلاشرهامون رو روشن کنیم.
-
بتا سهم
#وسکاب در خرداد 443 میلیارد ریال سود فروش سرمایه گذاری ها داشت تا خرداد 2,370,105 میلیون ریال سود مجمع داشته است .
-
Hamidreza Salimiyan
کچاد رو چه قیمتی میانگین بزنیم اینکه مثل بنر هی میاد پایین
-
کاآ بآلا
خکرمان 1-یک درصد سایپا مال خود کرد. 800 میلیارد در قیمت 562 سایپا خرید زده. خوشم میاد خیلی سوسکی خریده. من به یاد ندارم این همه تغییر و تحول بزرگ در خکرمان را. کلا این اقایون پر پرش یک پرتفوی 60 میلیاردی داشتند ، اصلا اهداف این تغییرات بزرگ برای شخص من غیر قابل تحلیل هست. سامان فیروزی و شادکام فقط کم مونده کفتر در بیارند.! همیشه به یاد نامه سامان فیروزی به پزشکیان م. بیش از 9% ذکر شده، اما در پرتفوی سایپا فقط 6 درصد دیده میشه، به گمانم الباقی دست خکرمان هست، یا به نوعی دست زیر مجموعه های خکرمان.
-
بورس مبین
در #بازار_امروز (7 تیر 𝟙𝟜𝟘𝟜) چه گذشت؟ 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 خالص ارزش معاملات سهام، حق تقدم ها و صندوق های سهامی برابر با 32,509 میلیارد تومان. خروج پول حقیقی برابر با 7,162 میلیارد تومان. میانگین سرانه خرید هر کد حقیقی 53.5 میلیون تومان و میانگین سرانه فروش هر کد حقیقی 79.0 میلیون تومان. بیشترین ورود پول حقیقی را در #ومهان و #حکشتی ، و بیشترین خروج پول حقیقی را در #وبملت ، #فملی ، #فارس ، #شبندر و #شستا شاهد بودیم. در پایان بازار امروز (بورس و فرابورس) 223 نماد در مثبت و 674 نماد در منفی بسته شدند. همچنین 141 نماد در صف خرید و 507 نماد در صف فروش به کارشان پایان دادند. ◽️▫️◽️▫️◽️▫️◽️ 🌐 @Boursemobin
-
گلدیرا برید گذشته رو ببینید گفته بودم این سهم خطر ناک گیر نکنید
-
فائزه76
#کاذر باید الان قیمتش 3000تومان باشه
-
بازیگران سهام
#فارس امیدوارم تشخیصم اشتباه نباشه و کادر ابی رخ بده🤲
-
علی ملکی
سینرژی صندوق طلا این هفته به خاطر ورود پولشون عالین و سینرژی فکر میکنم این هفته 6000 رو ببینه
-
Mhr
#دی حقوقی بشدت دیوانه ای دارد .هیچ چیز معلوم نیست .یه مشکل دیگه هم ناظر هست و نکات منفی موجود : درامد غیر عملیاتی/واگذاری اقساطی/خریدار داخلی/احتمال صوری شدن معامله بعد از دو ماه با معامله معکوس/بهانه وضعیت قرمز بازار که بهانه ای خنده داره! موارد مثبت و محرک رشد: قیمت سرکوب شده و با قله فاصله زیاد داره /الزام به بازیابی اعتماد حقیقی / خروج از زیان سالانه و p/e/ افزایش سرمایه اگه بخواد عملیاتی بشه و به حقیقی هم توجه بشه باید جذابیت قیمتی وجود داشته باشه /دماوند اگه در وبوعلی تکرار بشه حقوقی واقعا باید پاسخگو باشه. بنظر من اگه حقوقی تحرک نداد به سهم یعنی این بانک فقط رو برگه بانکه و ظاهراً متحول شده ولی در عمل هیچه و اعتماد بهش واقعا دیگه نابجاست نه میخرم نه میفروشمش فعلا .نظاره گریم .توپ تو زمین حقوقیه. دوستان هم با درایت و سنجش شرایط تصمیم مختص خودشان را خواهند گرفت .به امید سود برای هممون