#شفارا دوستان دوستمون اقا مجتبی چند وقت پیش تو خصوصی دو تا سهم به من معرفی کردن من یکی را خریدیم ولی یکی را متاسفانه نه البته اونی را هم که خریدم تعداد زیاد نخریدم الان واقعا پشیمانم بازدهی های خیلی عجیب و غریبی دادن
-
فملی جو بازار منفی باشه طبیعتا 2 تومن فردا میشکنه بشکنه ام تا 1700 میاد
-
فملی فقط کافیه یه خبرمثبت کوچولوبیادامشب
-
ذوب البته دلیل منطقی محکمی هم پشت این کار بازیگر برای رساندن قیمت به پایین ترین حد ممکن و در درازترین زمان ممکن وجود دارد، چون الان کدهای بورسی بعضا جدیدی با حجم های زیاد در قیمت بالای 40 ، با طمع رشد شاخص ، به سهم ورود نموده اند و لاجرم باید بازیگر انها را محک بزند تا ببیند نمی فروشند ..
-
Darioush Efati
سابیک سیمان ابیک (سابیک) گزارش فعالیت_ماهانه (خرداد_1405) دوره 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 سال مالی منتهی به: 1405/12/29 ⭕️کاهش (16.51) درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با ماه گذشته ✅رشد 22.09 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با خرداد 1404 ✅رشد 42.97 درصدی فروش 3 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل
-
بورس ایران
#ثامید فردا صف خریده عجب گزارشی داده…🔥🔥🔥🔥 #ثامید که در 5ماه گذشته 4148 میلیارد ریال فروش داشت در خرداد به تنهایی 7442 میلیارد ریال رسیده است و جمع 6ماهه 11590 میلیارد ریال فروش داشت☝️☝️☝️
-
بهمن احمدی
خپارس اصلاح میکنم حجم مبنا در خپارس 10 میلیارد تومان است
-
بهپاک شنیدم فروش خردادش حدودا 3همته… ولی باصف فروش همخوانی ندارد!!!
-
سیگنال
#شبصیر به نظر 50درصد سود تقسیم کرده با این حساب و تصمیمات و حرف های مجمع گشایش خوبی باید داشته باشه رشد اصلی سهم از بعد مجمع شروع میشه
-
Kamal
#خودرو ایا قدیم سر گردنه ها همینطور بود. ادم های گردن کلفت اینطور مال مردم را به یغما میبردند
-
صندوق های طلای بورس ایران
🔍 قاب پایانی صندوق های #طلا 🔹در پایان معاملات صندوق های طلا 870 میلیارد تومان پول خرد جذب این صندوق ها شد #طلا #صندوق_طلا #عیار #کهربا #گنج #مثقال👇 https://t.me/+JwGZkTjw0jVmMmM0