📣 گزارشی از نوسانات بازار سرمایه - یکشنبه هفتم تیر؛ 🔽 ریزش بیش از 100 هزار واحدی شاخص کل/ تداوم خروج پول حقیقی از بورس 📉 بازار سرمایه که از هفته گذشته با خروج پول حقیقی و افزایش احتیاط معامله گران مواجه شده بود، امروز نیز تحت تاثیر تشدید تنش های منطقه ای میان ایران و امریکا، روندی نزولی را تجربه کرد. شاخص کل بورس با افت بیش از 100 هزار واحدی به استانه از دست دادن کف 5 میلیون واحد نزدیک شد و هم زمان 60 میلیارد و 73 میلیون تومان پول حقیقی نیز طی روز جاری از بازار سرمایه خارج شد. ☄️ امروز در پایان معاملات بازار سرمایه، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با کاهش 100 هزار و 787 واحدی معادل 1.95 درصد به سطح 5 میلیون و 75 هزار و 569 واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز با افت 20 هزار و 305 واحدی معادل 1.52 درصد در ارتفاع یک میلیون و 317 هزار و 230 واحد ایستاد. 📣 برای اطلاع از اخبار بیشتر به سایت تهران اهن مراجعه کنید . 🖥 سایت تهران اهن #بورس_کالا #پایان_معاملات #تهران_اهن 💬 تماس با کارشناسان تهران اهن : 02186073000 💻 سایت تهران اهن |📱 تلگرام |📱 اینستاگرام 🔴تهران اهن خریدی امن,اسان,ارزان🔴 https://tehran-ahan.com/?utm_source=telegram&utm_medium=social&utm_campaign=homepage https://tehran-ahan.com/?utm_source=telegram&utm_medium=social&utm_campaign=homepage https://t.me/tehranahann https://www.instagram.com/tehran.ahan?igsh=b2Y5d3JiMWRoczZh
-
گلدا همزمان چندین سهم مد نظر دارم بستگی به شرایط ورود میکنم الان شغدیر راه نداد منتظرش نشدم جم و جم پیلن ورود کردم
-
بتا سهم
#وپارس در خرداد 65804 میلیارد ریال سود تسهیلات اعطایی دارد و 63224 میلیارد ریال سود پرداختی به سپرده و تراز این ماه مثبت است و در کل 3 ماهه تراز منفی نداشت تراز ارزی بانک به پیوست ارسال شده
-
مهراد
#مفاخر فعلا دارن نوسانگیری می کنن. پایین می خرن و یکم بالاتر صف خرید سنگین می کنن و تو صف خرید میفروشن. تا 780 تومن رو رد نکنه رشد سهم شروع نمیشه.
-
خاهن چند سال دیگه صبر کنیم این سهم 80 تومانی برگرده به قیمت 500 تومان 4 سال پیش
-
فملی اصلا برام مهم نیس چقدر ریزش داره بازار.من از روز سوم صف فروش به بعد هروز خرید کردم.فردا هم بده میخرم.
-
حمید ش
سکرما دوتا از اشغالترین سیمانیا همین سخزر و سکرما است حتی صندوق های بخشی گروه سیمان هم که نگاه کنید هیچکدوم حاضر نشدن این دوتا را به پرتفوشون اضاقه کنند هر دوشون بدترین حقوقی را دارند که هیچ حمایتی از سهم نمیکنند
-
مصطفی
#وبملت دوستان عزیز به نمودارش نگاه کنید حمایت اول که زیاد قوی هم نیست روی 119 هست و حمایت اصلی که همون سقف قبلی بود و حدودا 10 روز پیش شکسته شد روی 116 حالا اگه 116 بشکنه پس کلا همه اینا بازی بود تا مثل سری های قبل کوره پول سوزی راه بندازن از همین جا هم اگه قراره تا 116 بریزه چیزی حدود %10 دیگه میریم توی ضرر در ضمن یه نگاهتون هم به شاخص کل باشه 5میلیون حمایت روانی شاخص کل هست. با این مدل معاملات احتمالا فردا بهش میرسیم و یا شکسته میشه که اون هم خطرناک هست و باید مراقب بود تنها چیزی که هنوز برای من مشکوکه عدم گلایه یا مصاحبه یا مداخله بزرگان و مدیران بورس هست. صدایی از کسی در نمیاد!!! فقط صدای حقیقی خرد هست که با فضای مبهم روبرو هست و فقط داره سوال میکنه که چرا معاملات داره به این شکل جلو میره. بزرگترین سوال این روزها؛ ایا روند برگشته و نزولی شده یا این صرفا یه پولبک به مقاومت های شکسته شده هست؟ البته لطفا این گفته ها ملاک عمل برای کسی نباشه و خودش برای سرمایه اش تصمیم بگیره
-
علی تبرزدی
واعتبار ایشالا انقدر منفی بخوره که دیگه ببندید وحرفی نباشه ماناراحت نیستیم سود این سهم مارو بسه دنبال گمراه کردن کسی هم نبودیم
-
کامران
#شستا #صبا #تاصیکو با توجه به ظرفیت تولید و حاشیه سود محصول طلای نفتان و پیش بینی شناسایی 30.000.000 میلیون ریال از محل تقسیم سود شرکت توسعه معادن پارس تامین، پیش بینی می گردد بیش از 30 درصد از درامد عملیاتی شرکت اصلی (هلدینگ تاصیکو) ناشی از شناسایی سود ان شرکت باشد
-
ali
شپنا چارت شپنا تا عدد 2000 هست