جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| rezakhan7
۱۶:۲۱:۲۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

فملی اصلا برام مهم نیس چقدر ریزش داره بازار.من از روز سوم صف فروش به بعد هروز خرید کردم.فردا هم بده میخرم.

تعامل (Eng) 3.0
لیست اخبار