جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
حمید ش | hamids202000
۱۶:۲۱:۱۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

سکرما دوتا از اشغالترین سیمانیا همین سخزر و سکرما است حتی صندوق های بخشی گروه سیمان هم که نگاه کنید هیچکدوم حاضر نشدن این دوتا را به پرتفوشون اضاقه کنند هر دوشون بدترین حقوقی را دارند که هیچ حمایتی از سهم نمیکنند

لیست اخبار