جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
مصطفی | poker83star
۱۶:۲۱:۰۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

#وبملت دوستان عزیز به نمودارش نگاه کنید حمایت اول که زیاد قوی هم نیست روی 119 هست و حمایت اصلی که همون سقف قبلی بود و حدودا 10 روز پیش شکسته شد روی 116 حالا اگه 116 بشکنه پس کلا همه اینا بازی بود تا مثل سری های قبل کوره پول سوزی راه بندازن از همین جا هم اگه قراره تا 116 بریزه چیزی حدود %10 دیگه میریم توی ضرر در ضمن یه نگاهتون هم به شاخص کل باشه 5میلیون حمایت روانی شاخص کل هست. با این مدل معاملات احتمالا فردا بهش میرسیم و یا شکسته میشه که اون هم خطرناک هست و باید مراقب بود تنها چیزی که هنوز برای من مشکوکه عدم گلایه یا مصاحبه یا مداخله بزرگان و مدیران بورس هست. صدایی از کسی در نمیاد!!! فقط صدای حقیقی خرد هست که با فضای مبهم روبرو هست و فقط داره سوال میکنه که چرا معاملات داره به این شکل جلو میره. بزرگترین سوال این روزها؛ ایا روند برگشته و نزولی شده یا این صرفا یه پولبک به مقاومت های شکسته شده هست؟ البته لطفا این گفته ها ملاک عمل برای کسی نباشه و خودش برای سرمایه اش تصمیم بگیره

لیست اخبار