🔴🔴#گوهر هفتمین #فروش_حقیقی در قیمت 803,999 ( 5.18% ) ساعت: 14:30 28نفر هر کد میانگین 340 میلیون تومان مجموعا 9,528میلیون تومان قدرت خریدار: 1.6 م.سی روز: 0.6 | سرانه حقیقی: 209 م.سی روز: 41 قیمت پایانی 794,332 ( 3.92% ) @fundSmartMoney2 1405/04/07
-
خگستر دوتا عدد میگم اگر غیر این شد در صفحه خگستر هیچ پیامی نخواهم گذاشت و از همه دوستان عذر خواهی کرده و دیگر سمت این سهم نخواهم امد. سهم در یکی از دو عدد زیر بر میگردد و به سمت 400 حرکت خواهد کرد اولیش 306 دومیش 294 محاله زیر این دو برود فردا که طبیعتا میبایست صف فروش باشد. احیانا هم اگر صفش جمع شد میره به سمت 322 و خواهد ریخت به سمت این دو عدد بالایی که گفتم
-
Khatereh Roshan
شبصیر بامثبت 20 بازبش خوب
-
سید مصطفی حسینی
موج موج و نارنج اهرم بدیش اینه که قفل صف فروش که می شود میره بدون فرصت خروج روزی 4 درصد از سرمایه حقیقی از بین می ره بدون فرصت خروج
-
اهرم زمانی که سهام مثبت بود میگفتم ریزش میکنه 20 نفر برخلاف بنده بودن الان میگم از فردا فقط تو منفی درو کنیید وقت خرید اکثر نظر منفی میدن ،بابا باید ریسک کنی تا به جایی برسی (البته باید باشند کسانی که بقیه تپل سود بگیرن)
-
نگاه متفاوت سهام بنیادی
مشاور سرمایه گذاری هدف حافظ (Instagram) برای دریافت لیست بهترین صندوق سهامی کلمه "سهم" رو بفرست! وقتی می خوای وارد بورس بشی، یکی از اولین و مهم ترین سوال ها اینه که «خب حالا چه سهمی بخرم؟» 🤔📊 معمولاً هم وقتی دیده بان بازار رو باز می کنی، با کلی نماد مختلف روبه رو می شی 📈 و طبیعی ه که ندونی کدومشون برای شروع سرمایه گذاری انتخاب بهتری هست. تو این پست، استراتژی CANSLIM رو معرفی کردیم 📚💡؛ با این استراتژی می تونی سهام مستعد رشد رو بر اساس چند تا معیار مهم و کلیدی شناسایی کنی ✅ و تو این روزای سبز بازار، از رشدها جا نمونی 🚀📈💰 #بورس #سرمایه_گذاری #سهم #سیگنال https://www.instagram.com/p/DZkrCErCE3E
-
کدما اگه فردا صف خرید نبنده اصلاح کنه تا 6500/6700.
-
داود
#خساپا انعقاد تفاهم نامه با مرکز کارشناسان و وکلای قوه قضاییه در مهر سال قبل برای اجرای تکالیف قانونی مربوط به واگذاری 42 درصد سهام تودلی سایپا و نامه نتیجه کارشناسی 20 بهمن ، قیمت هر سهم سایپا 2075 ریال و ارزش کل سهام هم 336 هزار میلیارد تومان براورد شد.
-
محسن جعفری طهرانی
خودرو با توجه به رصد بازار در این یک هفته و خروج 50 همت در دیروز و پریروز یه احتمال 99 درصد اصلاح سنگین خواهیم داشت میریم دوباره برای زیر 500 اگر پول لازم هستید نقد کنید فکر نمیکنم تا یک ماه امیدی به بورس و به خصوص این سهم باشه عرض کردم سناریوی این سهم برام کاملا روشن هست ولی عده ای هی از موج 5 و افزایش سرمایه صحبت می کردند و دیدید که بعد از یک ماه از باز شدن بورس هنوز 15 درصد سودم ثبت نشده است
-
حمید علیزاده
بکاب کف سازی سهمه . گزارش6 ماهششو داد با 150درصد افزایش ماشالله
-
Khatereh Roshan
شبندر مجمع اواسط مرداد