جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| mmalii12
۱۵:۵۹:۲۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

اهرم زمانی که سهام مثبت بود میگفتم ریزش میکنه 20 نفر برخلاف بنده بودن الان میگم از فردا فقط تو منفی درو کنیید وقت خرید اکثر نظر منفی میدن ،بابا باید ریسک کنی تا به جایی برسی (البته باید باشند کسانی که بقیه تپل سود بگیرن)

لیست اخبار