خودرو با توجه به رصد بازار در این یک هفته و خروج 50 همت در دیروز و پریروز یه احتمال 99 درصد اصلاح سنگین خواهیم داشت میریم دوباره برای زیر 500 اگر پول لازم هستید نقد کنید فکر نمیکنم تا یک ماه امیدی به بورس و به خصوص این سهم باشه عرض کردم سناریوی این سهم برام کاملا روشن هست ولی عده ای هی از موج 5 و افزایش سرمایه صحبت می کردند و دیدید که بعد از یک ماه از باز شدن بورس هنوز 15 درصد سودم ثبت نشده است
-
ali
سیلام اولین حمایت 1570
-
پول نو | Pooleno
📊🔴 3 عاملی که بازار بورس را قرمزپوش کردند امروز شاخص کل بازار بورس ریزشی 100 هزار واحدی را تجربه کرد. مهم ترین دلایل این ریزش و خروج 7 همت پول از بازار سهام را می توان در موارد زیر خلاصه کرد: 🔵 فشار فروش از سوی سرمایه گذارانِ در سود 🔵 تنش های خلیج فارس در شب گذشته 🔵 انتظار افزایش نرخ سود بانکی 📌 در این پست، تاثیرات افزایش نرخ سود بانکی روی اقتصاد را توضیح داده بودیم. پول نو 🚦پیش نیاز هر تصمیم مالی @poolenohq https://t.me/PoolenoHQ/10856 https://t.me/poolenohq
-
کفپارس فروش اردیبهشت خرداد فوق العاده بوده ببینیم گرازش کی راهی کدال میشه ای پی اس سهم چقدر بالا میاد فقط خدا کنه امروز اخرین منفیش بوده یکم از 350 فاصله بگیره بره بالا
-
ژورنال بازارهای مالی(مجتبی دیبا)💎
🟢شفاف سازی #تاصیکو: رسیدن تولید طلا و نقره معدن تفتان ب ظرفیت اسمی حدود 3 همت سود در انتظار سهامداران تاصیکو برای سال 1405
-
مهدی پیروزفر
شبریز ماشالله گزارش جدید شبخیز .رشد102درصدی یعنی بیش ازدوبرابر…اگه بارار واقعا به بنید وسوددهی نمادها،توجه داره ،بااین گزارش عالی،فردا باید صف خرید سنگین باشه.ولیکن هیجان و فوبیای ریزش تعیین کننده است
-
بتا سهم
#سپیدار در فروردین 2346 میلیارد ریال فروش و درامد داشته است و بهتر از میانگین قبل است و اردیبهشت 2577 میلیارد ریال و خرداد 1656 می لیارد ریال بود و 3 ماهه 6580 میلیارد ریال فروش داشته است . کل سال قبل 12085 میلیارد بود .
-
شجم فعلا که چیزی که گزارش کرده تولید صفره ، و اصلا این خوب نیست ، البته اگه باز اشتباه نکرده باشن ،
-
غریبه
#وخاور اطلاعیه درخواست افزایش سرمایه وارد کدال شد. میزان درخواست افزایش سرمایه 67 درصده که سرمایه شرکت رو از 120 به 200 افزایش میده. با این حساب سودی که ته مونده میمونه برای تصمیم گیری در مورد تقسیم سود نقدی حدود 40 تومانه که معمولا یه کم از اون رو هم نگه میدارن مانند اندوخته قانونی و بقیه موارد واسه احتیاط. ولی دستشون بازه برای تقسیم سود نقدی حداکثری. در این چند سال بیشترین سود نقدی که بابت هر سهم تصویب کردند 30 تومان بود فکر کنم دو سال قبل بود. 25 تومان معمولیه و 20 تومان وقتی بود که زیاد دستشون باز نبود . حالا باید تا مجمع صبر کنیم ببینیم تو مجمع چه تصمیمی می گیرند یا گزارش حسابرسی شده بیاد ببینیم پیشنهاد سود نقدی تقسیمی از طرف هییت مدیره چقدره؟
-
☕️کافه بورس📊
افزایش سرمایه #خنصیر مورد تایید حسابرس قرار گرفت
-
گروه مالی فیروزه | Firouzeh
🌊روند رشد پایدار AUM موج اهرمی فیروزه در این ویدیو روند تجمیعی AUM صندوق اهرمی موج فیروزه را از سال گذشته تا تیرماه امسال بررسی کردیم. دارایی های تحت مدیریت این صندوق - با وجود قرار گرفتن یکی از پرنوسان ترین دوره های بازار سرمایه - روندی صعودی و پایدار را تجربه کرده است. 💎 گزارش ویژه «نگاهی به پرتفوی موج» در چهار بخش منتشر شده است: 1️⃣ بخش اول: فملی، تاصیکو، وخارزم 2️⃣ بخش دوم: شستا، وغدیر، وبانک 3️⃣ بخش سوم: ونوین، شپنا، وخاور، سفارس، سشرق، سهگمت، سغدیر و حسینا 4️⃣ بخش چهارم: قرن، شیراز، دتماد 🔙 مشاوره تخصصی و رایگان سرمایه گذاری 🔜 +982179672000 💎 @firouzeh https://t.me/bourse_automation/25240 https://t.me/bourse_automation/25241 https://t.me/bourse_automation/25242 https://t.me/bourse_automation/25244 https://t.me/+989001079672