خگستر دوتا عدد میگم اگر غیر این شد در صفحه خگستر هیچ پیامی نخواهم گذاشت و از همه دوستان عذر خواهی کرده و دیگر سمت این سهم نخواهم امد. سهم در یکی از دو عدد زیر بر میگردد و به سمت 400 حرکت خواهد کرد اولیش 306 دومیش 294 محاله زیر این دو برود فردا که طبیعتا میبایست صف فروش باشد. احیانا هم اگر صفش جمع شد میره به سمت 322 و خواهد ریخت به سمت این دو عدد بالایی که گفتم
-
فردا نیوز بورس
#بکابل جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت 08:30 روز چهار شنبه مورخ 1405/04/17 در استان زنجان ،شهر ابهر به ادرس شهرستان ابهر کیلومتر 9 جاده ابهر به تاکستان، مجتمع صنعتی نورین برگزار میگردد. @farda_news_boors
-
hassan biba
خبر خوب #تاصیکو ⭕مهم ترین اتفاق این روزای تاصیکو نه در صورت های مالی، بلکه در معادن طلای این هلدینگ در حال رخ دادنه. طلای تفتان حالا به تولید پایدار رسیده و به تنهایی در سال 1405 حدود 3 همت سود ایجاد میکنه. اما داستان فقط تفتان نیست… پروژه طلای کردستان در استانه بهره برداری قرار داره، نقره رنگان به عنوان سومین موتور سودسازی در حال توسعه هست. ✅یعنی هلدینگی که تا دیروز یک مجموعه معدنی متنوع بود، به تدریج در حال تبدیل شدن به یک بازیگر جدی طلا و نقره هست.
-
NoavaranAmin
خدمات انفورماتیک (#رانفور) گزارش #فعالیت_ماهانه (#خرداد_1405) دوره 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 سال مالی منتهی به: 1405/12/29 @NoavaranAmin ✅ درامد شناسایی شده طی دوره یک ماه 1405/03/31، 23 درصد بالاتر از متوسط درامد شناسایی شده طی 2 ماه گذشته بوده است. ✅ متوسط درامد ماهیانه شناسایی شده طی 3 ماهه منتهی به 1405/03/31 بالغ بر 6,797,597 میلیون ریال بوده، درحالی که متوسط درامد ماهیانه شناسایی شده طی 12 ماهه سال گذشته بالغ 5,717,341 میلیون ریال بوده ایست. ⏹ درامد شناسایی شده طی دوره 1 ماهه 1405/03/31 بالغ بر 7,757,749 میلیون ریال می باشد. ⏹ جمع درامد شناسایی شده 3 ماهه منتهی به 1405/03/31 بالغ بر 20,392,789 میلیون ریال میباشد. تحلیل بیشتر در: @NoavaranCodal
-
rezapst
#فملی من هفته پیش هشدار ریزش رو دادم و به نظرم تا محدوده 18500 میتونه اصلاج بده
-
خودرو اول بررسی کن واقعا طی مدتی که کل بورس مثبت بوده این منفی بوده نبابک بخر راه داد ضرر نمیکنی کف کف قیمته
-
یوسف
ثفارس اره واقعا
-
سید محسن میرزابابائی
شپلی حداقل روی 2000 تومن بیاین بگین بفروشیم الان که هنوز وقت خریده
-
سهامدار صبور
#فاهواز
-
سهامدار صبور
#فاهواز
-
سهامدار صبور
#فملی سه شنبه متعادل میشه