جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| po18
۱۴:۲۷:۳۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

اهرم خرید و فروش اپشن و سهام در کوتاه مدت مشکلی نداره؟ بعد از اینکه اختیار خریدی وکه خریده بودم فروختم موقعیتم بسته شد دیگه نیازی نیست کاری کنم ؟ تازه وارد هستم وکلا از بورس می خوام خارج بشم

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار