جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
علی راستی | alirasty1339
۱۲:۴۴:۳۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

حفاری عزیز دل برادر از این اطلاعیه ها دلاری و یورویی یک ریاسم به دست سهامدارا نخواهید رسید،سلبق حفاری اینو نشون میده. بطور مثال،باافزایش 282% سود ناخالص در سال مالی 404 8%جدب سود خالص شوده بقیه سود ناخالص کجا رفته؟ضمن اینکه در پرداخت سود نقدی نیز دست و دل باز نیست.حتی حاضر نیست سودی که حق سهامداره پرداخت کنه یکراست سرازیز میکنه بحساب ذخیره، چرا؟

لیست اخبار