جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| negino
۱۳:۱۱:۲۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

ثشاهد شخصا بیاد بالای 1000کلا از سهم خروج میزنم امروزم نتونستم بفروشم خداییش کل بازار صف بودن. کارندارمم سهم بخاد بشه 10000تومن. روند ثشاهد مطابق میلم نیست. ترجیح میدم مبلغ سهامششو بیارم روی ی سهم دیگه از سبدم

لیست اخبار