خساپا خساپا 🟰 10000 ⚜️ 🔱
-
سید احسان براتی
غالبر 2500 فراموش نشه!!!
-
حسین پاداش
#وبملت تماس بگیرید با امور سهام صد در صد اونا خبر دارن
-
اردلان
#شلرد پیشنهاد سه شیفت کاری در مجمع در صورت امکان
-
کگهر سلام دوستان پیامی مبنی بر مشارکت در پذیره نویسی به من ارسال شده رفتم سایت هزینش یه چیزی حدود 11 تومنه. چکار کنم؟ باید پرداخت کنم یا نه؟ نکنم چی میشه؟
-
صندوق های طلای بورس ایران
#طلا #عیار در حال عبور از یک مقاومت دو ماهه… در کوتاه مدت انتظار بازدهی زیاد نیست #طلا #صندوق_طلا #عیار #کهربا #گنج #مثقال👇 https://t.me/+JwGZkTjw0jVmMmM0
-
Hasan Hasan
غناب غناب حداقل باید 5 برابر شه که ما بگیم سر به سر شدیم .کم کم داره سه ساله میشه من فقط 55555 تا ازش دارم و تا تثبیت نده خریدی هم ندارم لطفا معیار خرید و فروش نباشد.
-
وبملت کندل دیروز و امروز مشکوک بود احتمال داره از فردا روند تغییر کنه البته نمیگم حتما میگم شاید…
-
مصطفی عباسی
وبملت به نظر شخصی من 114 و 100تومن جای خوبی واسه اضافه کردن هست
-
کارگزاری تامین سرمایه نوین| NIBB.IR
🔹کاهش 100 هزار واحدی شاخص کل ▫️ارزش معاملات خرد امروز 32,631 واحد ثبت شد و شاخص کل کانال 5,100,000 را از دست داد و به 5,075,570 واحد رسید. ▫️در معاملات امروز بیشترین ارزش معاملات برای نمادهای شپنا، وبملت و تاپیکو بود. #گزارش_پایانی_بازار @nibbroker | کارگزاری تامین سرمایه نوین
-
مهدی پیروزفر
فصبا سهامداران عزیز،گزارش 5ماهه تااخراردیبشت فصبا را دربورس24 مطالعه کنید،فوق العاده است هم رشد سوداوری 123درصدی نسبت به پارسال،هم سود فروش صادراتی که بیش از5/3همت میباشد.فصبا تنها تولید کننده بریکت سردداسفنجی درخاورمیانه است.سهم اینده داریه، اصلاح سنگین دوسال اخیرهم قیمت رو ارزنده کرده،سهامداری کنید