🔴 ریزش 2 درصدی بورس 🔸 شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با ریزش 101 هزار واحدی به 5 میلیون و 76 هزار واحد رسید. طلوع ایده ایتا https://eitaa.com/Tolue_eideh
-
ثشرق هرکسی با توصیه کانالهای مجازی سهم ثشرق خریده گیر افتاده!! چرا؟؟؟ چون بی دلیل اعتماد کرده… بالای 2000 تومن همه داشتن تبلیغ میکردن بخرید!!! اگاه باشی گیر نمیفتی✋️✋️✋️
-
علی جمالی
فملی دوستان جهت اطلاع عرض کنم فردا فملی از صف فروش به مثبت 2 میرسه یادتون بمونه تا فردا
-
فرزام روحانی
سمگا با سلام و عرض ادب همچنان طبق تحلیل پیش میریم امروز حجم قابل توجهی خرید زدم با اینکه جز برنامه م نبود ولی برام دلچسب بود که خرید بزنم قیمت 2700 ریال رو هم خرید می زنم که دوباره داشته باشم ش(اگه بهمون بده)
-
محسن مردانی
شپنا تنها سهمی که ارزش خرید هر سهمی بخری ضرر کردی فقط شپنا
-
گل گلی
فباهنر سلام.کسی که اهل فن وبازار و بورسه اگه امکان داره 2 سهم خوب و پرپتانسیل برای سرمایه گزاری 10ساله معرفی کند.
-
وساپا سهام داری وساپا به استرس زد وبندش نمیرزه تو اولین فرصت میفروشم میزارم صندوق ثابت ارزش چند برار شم برای شما استرسش روزگار مارو سیاه کرد وقتی طلا داری ولی حقوقی میگه اهنه این سود ی که ما ندیدیم تو 6ماه هرچی خریده بودیم چند برابر شده بود
-
سباستین بورسی
#خودرو بورس ایران خیلی خوب است ناشکر نباشین
-
فملی تارگت بعدی 1935 و1615 میباشد
-
وبملت بنظرتون توسهامیاب کاربر بنام اقای ماهیگیر این روزها کجاس؟؟!!!
-
sajad.slm00
فزر گزارش توجیهی فزر گزارش خیلی خوبیه گفته 17 همت میسازه پس پی به ای 3/9 داره یه نکته خیلی مهم دیگه که گفته اینه که سود نقدی محور میمونه پس ریسک به ریواردش جذابه