یادش بخیر👇🏽❤️ #کساوه
-
جاوید
#حفاری پارسال با حفاری مجمع رفتیم بیچاره شدیم برای پرداخت سود سه بار بدقولی کردند
-
علی اصغر خانجانی
وهنر این شرکتا به شدت زیان ده هستن دوستان به امید ریزش زیادی قیمت در یکسال گذشته نیایین داخلشان گیر کنید و گرفتار بشین اینا برای خورد و لرد شون اومدن ملک گاندی شرکت را فروختن و هیچ شفاف سازی هم نشد پس شرکت سود ساز نیست اموال فروشی می کند
-
عیار دوستان عزیز بفروشین تو کف بهتون سهم می گم .پکویر حالا نخر و تو عیار بمون
-
شفارس پس رو 180 اونایی که 3000 میگفتن کجا رفتن
-
Chiko
وبملت چرا کسی به داد وبملت نمی رسه
-
am bourse
ثبهساز قدیمی ها میدونند هر وقت تو سهمهای بی بنیاد فرصت فروش گیرمیاد باید استفاده کرد
-
فردا نیوز بورس
صنایع شوینده در انتظار تصویب نرخ های جدید به دنبال اعمال مجدد نرخ های جهانی برای عرضه مواد اولیه صنعت مواد شوینده، تولیدکنندگان منتظر اعلام نرخ های جدیده از سوی کارگوه تنظیم بازار هستند تا بتوانند برای تداوم تولید در ماههای اینده برنامه ریزی کنند./ ایرنا @farda_news_boors
-
آوای آگاه
#مجمع #خشرق 📌به گزارش اوای اگاه؛ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت الکتریک خودرو شرق با حضور بیش از 52 درصد سهام داران برگزار شد. مشروح این مجمع به شرح زیر است. ✅ سرمایه شرکت سال گذشته به 527 میلیارد تومان رسید. ✅97.5 درصد تولید شرکت دسته سیم است. و محصولات الکترونیکی 2.5 درصد تولیدات شرکت است. ✅سال گذشته 10.5 همت فروش داشتیم. ✅ شرکت ماهانه 250 تا 270 تن خرید مس دارد. نرخ مس از فروردین با 869 هزارتومان به 1 میلیون 934 هزار تومان در هر کیلو در انتهای سال رسید. افزایش قیمت ها در قراردادها لحاظ شده است. ✅ اقدامات شرکت شامل، حفظ تداوم تولید محصولات دسته سیم، تدوین و اجرای برنامه جامع ارتقای کیفیت محصولات، راه اندازی خط کشش مفتول مس و… است. ✅به منظور کاهش مشکلات کیفی ایرانخودرو، پروژه ای در جهت ارتقای محصولات دسته سیم تدوین و مصوب شد که بر اساس ان ما به عنوان زیرمجموعه 31 پروژه ارتقای کیفیت و 18 زیر پروژه بهبود را عهده دار شدیم. ✅ساخت سوله برای انبار اختصاصی گمرک در محل کارخانه پویش با 400 هزار متر مربع را داشتیم که در ترخیص کالا برای شرکت موثر است. ✅40 درصد بهای دسته سیم شامل انواع سیم است. در 2 سال گذشته محدودیتی در وزارت صمت مطرح شد که فقط به شرکت هایی که مس را به صورت دسته اول مصرف می کنند در بهین یاب مس اختصاص یابد. توافق شد چنانچه مرحله اوله سیم سازی را راه اندازی کنیم سهمیه بهین یاب برقرار شود که به همین دلیل پروژه کشش مفتول مس مطرح شد و امسال توانستیم بخشی از خرید را از بهین یاب تهیه کنیم. فاز 2 ان را پیگیری خواهیم کرد. کاهش 5 درصدی هزینه تهیه مس از اثار این پروژه بود. ✅فرایند داخلی سازی برای قطعاتی که امکان ساخت داشت را انجام دادیم که بسیار کمک کننده در کاهش هزینه و تامین قطعات بوده است. ✅ اصلاح تکنولوژی تولید با روش های جدید اغاز شده و ادامه خواهد یافت. این پروژه شامل فرایند تبدیل و مونتاژ به روز و به کارگیری LAD به جای کانوایر است. ✅ضایعات در محل کارخانه پویش به طور متمرکز تجمیع می شود و فروش ان صورت می گیرد. ✅تولید 12 نوع دسته سیم جدید را در برنامه داشتیم که 6 نوع به نتیجه رسیده و باقی نیز بالای 90 درصد پیشرفت داشته اند. ✅ در پایان به ازای هر سهم 40 ریال سود نقدی تقسیم شد. ava.agah.com @Agahmoshaver
-
شستا #شستا نماد شرکت پالایش نفت ستاره خلیج فارس در بورس تهران در استانه درج نماد قرار گرفت. سهام این شرکت در 20 تیر ماه امسال در بورس تهران پذیرش شده و در حال حاضر منتظرند که امیدنامه نهایی شده اساسنامه نمونه سازمان بورس و برخی از مدارک و مستندات توسط خود شرکت و برخی از سهامداران عمده ان نهایی و به شرکت بورس ارایه شود. به محض ارایه و ارسال اطلاعات به شرکت بورس نماد شرکت درج خواهد شد و پس از ارایه گزارش ارزش گذاری و تکمیل مدارک کدال عرضه اولیه شرکت انجام خواهد شد. #سیگنال خرید یا فروش نیست…
-
Amir1398malbakhte
#اروند تا25%سرمایه ملت رفته صبر کنن به صفر برسه واقعا این پیشنهاد بود حداقل طرف الان طلا میگیره16شب عید25میشه جبران ابرتورم میشه اینجا فعلا25%درصدرفته هیچ تاشب عید به حقوقی به صفر میرسونه تازمانی که این بساط حقوقی هست و نظارتی نیست همین اش و کاسه هستش دست کردن درجیب ملت و مال مردم خوردن