جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| shirazsadra
۱۳:۲۱:۱۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

شستا #شستا نماد شرکت پالایش نفت ستاره خلیج فارس در بورس تهران در استانه درج نماد قرار گرفت. سهام این شرکت در 20 تیر ماه امسال در بورس تهران پذیرش شده و در حال حاضر منتظرند که امیدنامه نهایی شده اساسنامه نمونه سازمان بورس و برخی از مدارک و مستندات توسط خود شرکت و برخی از سهامداران عمده ان نهایی و به شرکت بورس ارایه شود. به محض ارایه و ارسال اطلاعات به شرکت بورس نماد شرکت درج خواهد شد و پس از ارایه گزارش ارزش گذاری و تکمیل مدارک کدال عرضه اولیه شرکت انجام خواهد شد. #سیگنال خرید یا فروش نیست…

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار